Anti Hip-Hop-nová vlna

15. listopadu 2008 v 10:22 | já |  anti rap a anti hip-hop
Rubrika stále roste,přináším některé povedené komentáře od Anti:
(některá písmena nahrazena * kvůli filtrům sprostých slov)



limetka:
já souhlasim...podle mě je Hip-Hop jenom básnička!!!! Prosimvás vždyť naučit se odříkavat-to dokáže i pětiletý dítě a repovat-to je nějaký umění!!!!???? Vždyť se stačí naučit repovat a odříkavát a můžeš začít nahrávat cédéčka.....´Já tak nesnášim Hip-Hop......SOUHLASIM V BOJI PROTI HIP-HOP !!!HLASUJU PRO METAL A ROCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Fridrich:
mno,ja vam neco k hip hopu reknu,Nemaj vlastnis styl,sktejtky vzali od skejtaku,vytahany trika od basketaku a kalhoty z tehotensky mody,cepice od strycka Pompa,pokud si nekdo musi dokazovat svoje postaveni ve spolecnosti tim ze vsude vyrvava jakej je drsnej,obleka se jako hov*do a rozshlasuje ze os*ka vsechny holky sveta,popripade vyhrozuje rozbitim h*by,ukazuje tim sam svou blbost,kdyz neni schopen byt normalnim...


liveausberlin:
a máchaj rukama jak nějácí retardi...


Evžen:
To jsou čepice? Já myslel, že to je kastrol! Ale jenom si to představ: Banda pobůchaných d*bilů s katrolem na hlavě, proti pořádným, tvrdým chlapům.


Lord Stiv:
CO??? takovej shit jako hip hop má i svou historii!? kam ten svět spěje:D


liveausberlin:

SEMINÁŘ HIPITI - HOPU

Hip-hop je způsob, jak ze sebe udělat naprostého mag*ra. Určitá část populace jej považuje za hudbu. Toto tvrzení je ale opovážlivé, až nehorázné. Když parta pochybných chlápků společně pořvává, že všechno je na h*vno a nejraději by zabili každého, koho by potkali, můžeme mluvit leda o demenci, rozhodně ne o nějakém organizovaném systému zvuků, natož pak o hudbě. Náznak jakékoli melodie bychom u hip-hopu hledali jen velmi těžko, jeho princip je pustit bicí a řvát sprostá slova. Text je přímo úměrný tvůrcům a posluchačům. Každé třetí slovo obsahuje kombinaci písmen p, i, č a a, v angličtině f, u, c a k.

Podíváme-li se na průměrného hopera, zjistíme, že umí jen hučet do rytmu a tvářit se přitom hůř než pacient psychiatrické léčebny pro těžké případy a že nedokáže nic. Jeho slovník je omezen na pár desítek pojmů, které se snaží stále opakovat, aby tvořily alespoň náznak smysluplné věty, a aby tak zakryl svou demenci. Nazývání hoperů umělci je urážení umělců opravdových.

OBLÉKÁNÍ

Každý hudební styl nebo aspoň pokus o hudební styl má svůj vlastní styl oblékání. U hiphopu to jsou kalhoty s rozkrokem u kolen, okopírované od černochů, protože ti opravdu potřebují mít rozkrok u kolen, jinak by se jim tam nevešel. Dalším poznávacím znakem jsou megavelké boty, do kterých by se vešlo více lidí. Boty se nezavazují, tkaničky musí vlát. Nosí se o pět čísel větší oblečení. Dále kšiltovky s rovným kšiltem (nejspíše pokus vypadat ještě dementněji) a kilogramy řetězů. Poslední věcí jsou sluchátka, jejichž hlavový most není přes hlavu, ale vzadu na hlavě.

TANEC - (NENÍ TO TANEC)

Stejně jako je potřeba oblékání, je potřeba nějaký pohybový projev. Ten v případě hip-hopu vypadá stejně úchylně jako otáčení hrnečků na mléko uchem doprava pod ultrafialovou lampou o půlnoci. Prosté máchání rukama okolo sebe, které ale vypadá drsně a cool, tak je to důležité.

HISTORIE

Samotný název tohoto žánru sahá teprve do blízké minulosti. Objevil se po skončení známého českého televizní seriálu HIP HAP HOP. První hiphopeři vymýšleli různé variace pohybů a hrdelních skřeků. Ti kdo omylem zhlédli tuto plejádu čehosi, se bavili oním komickým pohybem těchto jedinců a postupem času jim začali říkat Hipitihopáci z čehož se odvodil i název žánru Hiptihop. To se však hipitihopákům nelíbilo a místy je to i uráželo. I tedy předělali onen název na kratší hip hop, který se bohužel dochoval až do dnešních dnů.

A TEĎ VĚDCI

Veškeré výše podané informace nejsou samozřejmě ničím jiným než čistou pravdou, je však třeba nazírat věci (i věci tak odporné jako je hip-hop) z různých úhlů. Nejnovější vědecké výzkumy tak potvrdily to, v co již drahnou dobu doufali všichni normální lidé: hip-hoper nemá s druhem Homo sapiens prakticky nic společného.

FYLOGENEZE DRUHU

V našich zeměpisných šířkách je populace hip-hoperů složena téměř výhradně ze zástupců druhu Nigga albinotica. Zajímavostí tohoto druhu je, že prakticky neexistují novorození jedinci a zcela dospělí jedinci jsou taktéž velkou vzácností. Hip-hoperem se totiž daný jedinec nerodí nýbrž se v něj transformuje z lehce degenerovaných jedinců druhu Homo sapiens, a to nejčastěji v mladším pubertálním věku. Navzdory tomuto faktu je však hip-hoper biologicky i inteligenčně bližší praseti, nežli člověku, podobně jako například diskofil obecný. Absence dospělých jedinců je zapříčiněna, tím že většina hip-hoperů s věkem přece jen dostane rozum a transformuje se zpět na příslušníka lidské společnosti (byť často s nevratným poškozením mozku). Jde tedy o vývojovou větev slepou z obou stran, což hip-hopery řadí do stejné kategorie omylů přírody jako například Němce.

HIPITI-HOPER A JEHO (KULTURA)

Navzdory očividné primitivnosti tohoto druhu se u něho podařilo prokázat základy náboženského cítění. Pompismus, jak se víra hip-hoperů nazývá, uznává jako nejvyšší bytost entitu známou jako Strýček Pompo, bůh čepic s kšiltem jako žehlící prkno. Náboženská tradice má tedy evidentně silný vliv na styl odívání. Sekundární funkcí nezvyklé pokrývky hlavy je pak zakrytí jizvy po lobotomii, kterážto je nezbytnou součástí iniciačního obřadu hoperského stavu. Kromě pompistické čapky tvoří typický posvátný hip-hoperský ornát mikina s kapucí a nápisem Eminem, o tři čísla větší klaunské boty a několik tun zaručeně zlatých řetězů zakoupených ve vietnamské tržnici. V čem však tkví oblíbenost pytlů od brambor používaných coby náhrada kalhot, zůstává záhadou. Veškeré náboženské slavnosti a svátky jsou velmi hlučné a okázalé (odtud se do lidské řeči dostalo sousloví "s velkou pompou"). Při nejdůležitějších svátcích, jimiž jsou 50 Korunovy narozeniny a obřad Dostávání kapesného, probíhá hromadné rozhazování rukama na všechny světové strany, které je doprovázeno monotónním mletím pantem. Tato činnost přivádí hip-hopery do extatického stavu, v němž jsou schopni do jisté míry napodobit lidskou řeč. Ostatní pokusy o komunikaci s hip-hopery skončily nezdarem, poté co Vodkin Stakanovič, světový odborník na dětskou logopedii a profesor lingvistické katedry Pičurinovy univerzity, prohlásil o jednom testovaném subjektu, že "S takovým d*bilem nemá cenu se vůbec bavit."


Lord Stiv:
slušná břišní masáž:D sh*t hopři sou retardni zmrdi. A jak tady někdo řikal že emáci metaláci a punkeři tiše záviděj, tak se to má asi takle: všichni by vám moc radi daly do h*by, ale nemaj odvahu se dotknout takovejch tlustejch smrdalavejch prasat jako ste vy "velký king hop" s hadrama XXXXL na Ntou, protože by jim pak smrděli ruce



Samozřejmně je jich víc,další zveřejním za nějakou dobu,mezitím můžete psát další.


 

7 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 teddyx | 16. listopadu 2008 v 19:25 | Reagovat

To ma byt dizkuze? Tohle je pomlouvani bez argumentu, delaji to deti v 6. tride. Styl oblekani? To jse vsichni komunisti, ze by se kazdy mel oblikat normalne? Predpokladam, ze nemate ani vlastni nazor, kdyz neuznavate nazor ostatnich.

Jinak, posloucham metal...

2 liveausberlin | E-mail | 17. listopadu 2008 v 9:27 | Reagovat

Asi bys měl něco vědět, hipiti hopeři jsou komanči dyž se oblíkaj do stejných XXXXXXL hadrů a kastrolů.

3 já (autor) | E-mail | Web | 17. listopadu 2008 v 11:29 | Reagovat

teddyx: máme vlastní názor,a to ten,že hip-hop je hnus. Proč musím uznávat názory ostatních? Uznáváš ty náš názor?

4 liveausberlin | E-mail | 17. listopadu 2008 v 11:37 | Reagovat

teď to autor vystihl přímo nádherně

5 Milan Bayer | E-mail | 21. listopadu 2008 v 10:09 | Reagovat

Lidi, jste zakomplexovani nebo co?:)Hip hop je taky jenom hudba jako každná jiná, co je horší je podle mě rnb.Hip hop občas má aspon hlavu a patu...O českém mluvit nechci, všichni zname jeho uroveň, co mě spíš baví je to jak naši "rovnokšilťáci" žerou všechny ty negry a jejich zlaty řetěžzy.Přitom ani nerozumí tomu o čem ti utlačovná negři rapujou:-D...Každopádně at si každej poslouchá co chce...M

6 teddyx | 21. listopadu 2008 v 16:27 | Reagovat

Ja nazor ostatnich uznavam, v tomhle pripade nesouhlasim, ale uznavam. Ale vadi mi, kdyz nekdo nekomu nadava a neni schopny to podlozit smysluplnyma argumentama.

Zjednodusene: Nosis rovnou cepici a poslouchas hudbu, ktera se mi nelibi=jsi vul.

7 liveausberlin | E-mail | 21. listopadu 2008 v 16:42 | Reagovat

Milan Bayer : No vidíš, sám ses udal, taky jsi zakomplexovaný. Řekl si, že horší je rnb než jakákoliv jiná hudba.

8 liveausberlin | E-mail | 21. listopadu 2008 v 16:44 | Reagovat

teddyx : Zjednodušeně: nelíbí se mi třeba techno, house, disco = nejsou voli, hipiti hopáci = jsou voli

9 teddyx | 23. listopadu 2008 v 23:37 | Reagovat

2 liveausberlin: Precti si Milanuv post jeste jednou, reagujes na neco, co on vubec nenapsal.

Jinak jsem od tebe jeste neslysel jediny argument, stale dokola jen meles svou.

10 liveausberlin | E-mail | 25. listopadu 2008 v 16:18 | Reagovat

teddyx: Tak pokud se jedná o Bayera, tak si myslím, že sem vůbec něják nevybočil od toho komentáře a co se týče těch argumentů, tak třeba: vytahaný hadry - bál bych se, že dyž na ně šlápnu, rozbiju si držku; tuny železa na krku - bejt poblíž nějáke magnet, tak nevím co to udělá; nezavázané boty - zase tak akorát na rozbití držky... (todle byly prkotiny) a teď: Některé skupiny hoperů nejsou zrovna slušně vycováný a často se shlukují do tzv. gangů. A to už je docela nebezpečné.Dávj si do držky doknce mezi sebou a dělaj bordel. Ale všímej si že sem řekl někteří. Je sice pravda, že skinheadi děláj ještě větší bordel, ale tato komunita je k tomu cílená, hipiti hop né, to už je dobrý argument, proč se od takových lidí držet dál.

11 Gonzy(Hip Hop 4ever!!) | E-mail | Web | 26. listopadu 2008 v 20:56 | Reagovat

Takže všem co tady nadavaj na rapery vzkazuju: Nenadavejte když ani pořádně nevíte co to je!! když říkáte, že složit nějakou raperskou písničku je jednoduchý a že to dokáže i pěti letý dítě tak to se teda hodně pletete!!!!  abyste věděli tak je to mnohem těžší než složit normální písničku!! já vím nezdá se to , já jsem to zkoušel - Hip HOp poslouchám už hodně dlouho a nějaký ty písničky už jsem složil ale trvalo mě to pěkně dlouho!!  kdybych vám tady měl vysvětlovat jak těžkej je rap tak by to bylo fakt na dlouho ale říkám vám: NESERTE SE DO TOHO může vám to být uplně u prdele kdo co poslouchá....      Hip HOp je nejlepší a VY na něj nenadávejte když byste to sami nedokázali!!!!!!      G-UNIT FOREVER! 50 cent a všichni ostatní... Eminem, Obie Trice, Cashis, Stat Qou, Dr Dre, DMX , Snoop dog a mnoha dalších      vy kkti nenadávejte na hip hop ... uz me serete!

12 Gonzy(Hip Hop 4ever!!) | E-mail | Web | 27. listopadu 2008 v 14:44 | Reagovat

jo a ještě něco k té anketě: Jste připraveni k boji za metal?    jakej boj?? Hip Hop vám snad vyhlásil válku debilové nebo co??? kokoti ani nevíte co máte psát! běžte si za tím vaším Rammsteinem!!! jestli to považujete za hudbu!

13 Gonzy | 27. listopadu 2008 v 15:02 | Reagovat

jo a jeste jak Dr Dre zpívá v písničce Forgot about dre: So fuck ya'll all of ya'll

If ya'll don't like me blow me!

14 liveausberlin | E-mail | 27. listopadu 2008 v 15:24 | Reagovat

Gonzy: nemáme nadávat do hipity hoperů a raperů (koníčků)???!!! Tak proč nadáváš do metalu a Štejnů, he???!!!

15 liveausberlin | E-mail | 27. listopadu 2008 v 15:28 | Reagovat

GONZY:

Jdu v pondělí domů

po cestě přímo z lomu.

Po cestě potkám lamu,

jak bije moji mámu,

dám ji slámu,

dostanu ránu...

TOTO JSEM SLOŽIL ZA POUHÝCH 20 SEKUND.TAK NEŘIKEJ CO JE NA TOM TĚŽKÝHO!!!

16 Gonzy | E-mail | Web | 28. listopadu 2008 v 15:05 | Reagovat

liveausberlin: jo ale tedka jsi slozil basnicku a ne nejakou pisnicku ty debile a jestli nevis tak Rap je hudebni poezie !! prvne si neco prectete o Hip Hopu a pak na nej nadavejte!!!   jo a kdyz rikas ze je to tak lehky tak me zarapuj treba tady toto: tady mas text http://www.ujdeto.cz/lyrics/the-police/dr-dre-eminem-en/        a tady hudbu :   http://www.youtube.com/watch?v=Tsaho97IV00        a vis porc nadavam na metalisty?? protoze vy nadavate na hip hopery doprdele!!!!

17 MEGA LULZ | 28. listopadu 2008 v 16:52 | Reagovat

http://encyclopediadramatica.com/Heavy_metal

http://encyclopediadramatica.com/Black_metal

http://images.encyclopediadramatica.com/images/d/d3/Bm1.jpg

LULZ!

18 liveausberlin | E-mail | 29. listopadu 2008 v 9:15 | Reagovat

Hudbu ti tu těžko dám.

19 Gonzy | E-mail | Web | 29. listopadu 2008 v 21:48 | Reagovat

na jedne strance jsem videl hlasovani: Prvni byl hip hop, potom rock, pak nevim ale vim ze metal byl az 6. takze....

20 liveausberlin | E-mail | 30. listopadu 2008 v 8:43 | Reagovat

...takže jde vidět, že se svět pomalu ničí.

21 já (autor) | E-mail | Web | 30. listopadu 2008 v 10:14 | Reagovat

Gonzy: mohla to být stránka pro hopery,kam by se metalista styděl jít (hip hop shop) a mohla to být neseriózní anketa,kde někdo podvádí nebo jejíž autor má sám rád hip-hop a tak navyšuje počet hlasů pro něj uměle.

22 liveausberlin | E-mail | 30. listopadu 2008 v 14:20 | Reagovat

Takže by se hodilo aspoň naškrábnout, jaká stránka to byla.He???

23 Mates | 3. prosince 2008 v 17:28 | Reagovat

Uzavřel bych to tak, že hiphop se nikdy nemůže rovnat rocku ani metalu...a docela mě udivuje jak hiphop může někdo označit za hudební poezii ?Co je to prosimtě za ubohost ? Poezie je leda ten text, kterej je obyčejná básnička za doprovodu počítačem vytvořený zvukový sekvence...FUCK HIPHOP !!

24 liveausberlin | E-mail | 4. prosince 2008 v 15:20 | Reagovat

Mates: jj máš uplnou pravdu, Hipiti hop jsou vlastně básničky od Nerudy nebo Erbena, akorát za doprovodu zvuku (skřeků)

25 Jiri | E-mail | 15. prosince 2008 v 21:56 | Reagovat

skuste si poslechnout zeppeliny,to je muzika,to takovej hip-hop je pouhy bouchani a kecani nic vic !?!

26 Jiri | E-mail | 15. prosince 2008 v 21:58 | Reagovat

mates: PLNE S TEBOU SOUHALSIM,A PRIDAVAM:FUCK OFF:RAP,R n B,JUNGLE,RADIO 1,BREAKBEAT,A PODOBNY SRACKY Z KOMPU ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

27 HIPHOPGIRL | 20. prosince 2008 v 11:11 | Reagovat

Hele tak podle měhiphop je super,rap taky,ale vás nepochopím. jste divný.a to dost.já zas nechápu jak se někomu může líbit metal.FŮŮŮŮŮJ!!!

28 liveausberlin | E-mail | 21. prosince 2008 v 9:20 | Reagovat

Já zas nechápu, jak se někomu může líbit hipiti hop FŮŮŮŮJ!!!

29 DAVID | E-mail | Web | 26. prosince 2008 v 19:28 | Reagovat

TY VOLE JESTLI JE TADY PRO NEKOHO HIP HOP BASNICKA A ZESE TO NAUCE 5LETY DITE TO NE TEDA JE TO NA HLAS TAKZE H...O JOO ZKUSTE SI TO SAMI DO REFREMU A RYCHLE NIC NEDOKAZES

30 DAVID | E-mail | Web | 26. prosince 2008 v 19:31 | Reagovat

HIP HOP VAS ZNICIII A ASI UZ ZNICIL JAK JE VIDET PROTO HO NESNESETE HAH JEEEEEEE HH METAL=RVANI A RVANI TO JE TEDA POSLECH HAHA ABYCH SE NEZASMAL RVOU TOTIZ I MIMINA

31 já (autor) | E-mail | Web | 26. prosince 2008 v 21:03 | Reagovat

DAVID: nás je víc a už jsme psali,že metal mnohdy není řvaní,ale zpěv,zato hip-hop je jen mluvení.

32 Baruška | 29. prosince 2008 v 11:42 | Reagovat

tvl vy ste maaaze.....metal cc to je...tam se jen rve a je to nejodpornejcsi cc existuje.....hip hop vladne svetem metal nechte detem...!!! MTAL JE SHIIIIIIIT......

33 hip hop ist best | 14. ledna 2009 v 17:45 | Reagovat

haha to je vtipne hip hop je best...more metal to co je? mne je jedno co pocuvate ale metal to nic ine neni len kricanie a hip hop neni len mluveni..to mluveni sa vola rap..a to je daco ine hip hop a rap je daco ine...raperi sa obliekaju do stylu hip hop a tanecnici tancuju hip hop pre raperov ak chcu..ale vidim ze to asi enchapes tak sa do toho neplet :)to je pre autora

34 hip hop ist best | 14. ledna 2009 v 17:46 | Reagovat

a este k tomu ze hip hop tanec vyzera uchylne tak si ho asi v zivote nevidela dpc...ja chodim na hip hop a chodime na vystupenia more ty nic neves o hip hope!!

35 hip hop ist best | 14. ledna 2009 v 19:38 | Reagovat

ako nic v zlom kazdy ma rad daco ine mne je fuk co pocuvate mam kamosa co pocuva metal a je super chalan..ale ked neves nic o hip hope tak nepis o nom blbosti...

36 Lan7 | 17. ledna 2009 v 19:54 | Reagovat

Všeci jste tu chytří jak rádia málo jsem se řezal při čtení třeba limetka :-D ty si tak blbá že odříkávat tak pod si skusit zarapovat něco stroskotáš u pátého slova!!!! jste tu trosky Metalisti Blití do mikrofonu Metal is dead!!! Hip Hop don´t dead 8-) Rap všem. Mír sváma 8-)

37 joey15 | E-mail | 29. ledna 2009 v 13:19 | Reagovat

hip hop je ten neimbecilnější žanr na světě a jenom kokot by moch utívat nákýho idiota za půl dolaru to je můj názor a jestly někdo tvrdí že 50cent nebo kdokolyv jinej sou nejlepší tak at je srovnaj s klasikou jako sou třeba Iron maiden , nebo škorpion a tak dále nikdy se tomu nákej zasranej hip hop nevirovná

38 joey15 | E-mail | 29. ledna 2009 v 13:20 | Reagovat

ROCK hejbe světem hip hop nechte dětem

39 SHH typan | 29. ledna 2009 v 22:15 | Reagovat

no tady u nas ve městě je to samej skurvenej hoper ..furt řvou hip hop je nejlepsi..no leda hovno !!! hopeři jsou jen banda zmrdů a v těch jejich skurvených partách  utočí na slabší lidi nebo na jednoho človeka....je to banda impotentních sráču..já dělam všecko proto aby o mě kazdej ve meste věděl že jsou i lidi co se postavěj těmto hoperským vygumovaným hlavám!!!

40 Girithiel De Arkain | E-mail | Web | 2. února 2009 v 22:26 | Reagovat

jo např. u nás ve škole jsou nižší ročníky totálně vygumovaný a se svýma drsnýma kastrolama na hlavách a nejnovějšíma mobilama na kterej hraje něco na způsob drsnýho 5Ocenta řvou na chodbách když projdu...(naschvál pouštím AMON AMARTH a´t si to užijou zmetci) občas mám chuť jim dát přes hubu ale sou menší a slabší...a navíc nechcu poznámku....

METAL FOREVER \m/

41 Trig | 10. února 2009 v 22:14 | Reagovat

Vidim to tak ze vetsina z vas at posloucha cokoli, tak je ve veku deti, mladistvych nebo mladych lidi, protoze prave ti se zamerej na jeden styl a ostatni jsou pro ne neco absolutne nechutneho, jenom malé procento osvícených se dokáže nad toto povznést, mít svůj styl a do ostatních se nemíchat, ja prostě opravdu nemůžu s této konverzace

To Girithiel De Arkain:ty chodíš ještě na základku že ti tam běhaj malý děti?

42 Girithiel De Arkain | E-mail | Web | 11. února 2009 v 18:14 | Reagovat

for Trig: jo teď vychazim ze zakladky... je mi 15 .. proč nějak ti to vadí???

43 NetQa | 18. února 2009 v 17:55 | Reagovat

SSH Typan→Tak možná u vás,ae já poslouchám Hip hop a taky znám dcl dooooooooost lidí co ho poslouchaj...a sou úpe v klidu....,ae nechápu holky z 9tř....ony jen projdou a na mobilu jim hraje Katy Perry a také sračky takže:

HIP HOP Never 4Ewer DEAD...

Metal,Rock,Pop...DEAD

44 šíša | 27. února 2009 v 23:20 | Reagovat

v tom clanku .. jak psal komentar liveausberlin...tak je zkopirovanej z jedne stranky!!pekne trapny... ILY hip hop :o*

45 šíša | 28. února 2009 v 15:33 | Reagovat

co tu jedes!...k tomu tanci..to popisuje break dance a ne hip hop!!!!..tak drz hubu!

46 -BuDdh@- | 3. března 2009 v 7:20 | Reagovat

Poslouchám metal už od tý doby kdy mi táta v 5 letech pouštěl Led Zeppelin. Mi kamaradi vetsinou taky poslouchaji metal, ale jsou i takovi co poslouchaj HH... a vite co? me to vubec nevadi.po precteni komentu od teddyxe a bayera jsem si

myslel ze to tvurce webu opravdu prehani. ale po precteni tech debilovin(Gonzy,Baruška, Metal ist best,Lan7) jsem pochopil ze zcela opravnene. Metal už je tu 40 let a k tomu abyste ho provozovali musite byt muzikanti.A vsechno pekne postaru rukama.zadny klikani na bednu.metal nechte detem? kurva podivejte se co poslouchaj deti-hip hop.

47 -BuDdh@- | 3. března 2009 v 7:22 | Reagovat

sorry chyba...kdyz sem to psal byl sem tak nasranej ze jsem misto jmena: Hip hop ist best napsal Metal ist best..

48 Nacionalista | 8. března 2009 v 17:24 | Reagovat

Hopeři jsou špína,muže za to jen Americkej šmejd ktery se o to postaral.Nevím nikdy jsem neviděl třeba punkera nebo metalistu aby urážel staré nebo hendikepované lidi..To je můj názor.hopeři je snůška parchantu z názorem 3 letého parchanta

49 100% Cocotte | Web | 27. března 2009 v 8:05 | Reagovat

Metal letí stětem! Hip-skok patří dětem! Když někdo popadne mixáž, není to umění.. Hopeři rapem zakrývají to, že neumí zpívat... Umění je pohybovat se mezi 2 oktávama a víc a zahrát kytarové sôlo.

50 Matěj kaloč | 16. května 2009 v 21:21 | Reagovat

:-D jako bych četl popis mého bráchy. jen tak dál perfektně sem se zasmál.

51 VampireLu | Web | 8. června 2009 v 18:10 | Reagovat

Naprostý souhlas s 100% Cocotte
Chtěla bych vidět nějakýho hopera, který by zazpíval to co třeba Tarja (ex Nightwish), nebo Joacim Cans(Hammerfall)...takový hlas jako tihle dva každý taky nemá a hopeři jsou úplná spodina, protože vydávat pazvuky dokáže každý dtruhý člověk (možná každý nwm nezkoušela jsem a nikdy bych ani nezkusila!!) Takové przdění slova hudba by se mělo zakázat! :-D

52 VampireLu | Web | 8. června 2009 v 18:35 | Reagovat

Nemůžu si to odpustit musím něco napsat pro ty veliké "chytráky" co tady tvrdí, že je metal řev...ono to možná bude tím že jste v životě slyšela asi jenom death metal, nebo grincore což bych jako řev docela chápala, ale metal není zdaleka tak primitivní jako hiphop.Hiphop má tak dva druhy zato metal aspoň 30 (pokud má nějaký hoper potřebuse se se mnou hádat, klidně ale ať nepočítá s tím že "vítěz" bude on, protože já o metalu dělám ve škole práci v powerpointu, mám tam všechny druhy metalu apod. takže vim že to není takové primitivum jako hop).

53 VampireLu | Web | 8. června 2009 v 18:35 | Reagovat

Tady jenom odkaz na nějaké písničky, chtěla bych fakt vědět KDE tam slyšíte řev!!...fakt nwm asi máte něco s ušima nebo trpíte vážnou poruchou sluchu, nwm prostě co si myslet (nebo si radši nemyslím nic
:-D)
Tady ty ukázky pro "mistry" hophopový

Nightwish
http://www.youtube.com/watch?v=ZnAKUauvayc

Hammerfall

http://www.youtube.com/watch?v=Fi66fs7xRoc

Metallica

http://www.youtube.com/watch?v=qGICkspB4tc&feature=related

Epica

http://www.youtube.com/watch?v=3xrakyBNzvs&feature=related

Fairyland

http://www.youtube.com/watch?v=R0y9AJVfHgU

Tristania

http://www.youtube.com/watch?v=Uje_RvacpS8

Avantasia

http://www.youtube.com/watch?v=6gsEqNz0Es0

Apocalyptica (cover by Metallica)

http://www.youtube.com/watch?v=rbTozgoj9OQ

Sabaton

http://www.youtube.com/watch?v=IrJAwCBbnuc

Nemůžu za to, že jsem toho sem dala tolik ,klidně bych i přidala, ale já myslím, že to stačí :-)

54 Já (autor) | E-mail | Web | 8. června 2009 v 19:13 | Reagovat

[53]: skvělé písničky,dík za odkazy pro hopery,tohle by měli poslouchat povinně.

55 VampireLu | Web | 10. června 2009 v 18:32 | Reagovat

Neni zac :-)

56 haha | 25. června 2009 v 23:54 | Reagovat

limetka: Takový jako ty fakt miluju. Odříkat to umí každej, ale text jen tak nesložíš. To je umění  :-)

VampireLu: V pohodě, nic proti metalu nemam, občas si něco málo z něj poslechnu, třeba Apocalypticu, ale hip hop mám prostě radši. Jestli chceš smysluplné hiphopové skladby:

http://www.youtube.com/watch?v=VeOGflmgaHY

http://www.youtube.com/watch?v=L3-1tEOIYZE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Eq78b8DP6rU

http://www.youtube.com/watch?v=AOSE3LaCbUU

http://www.youtube.com/watch?v=6_sSNVDqi_0

57 Anča | Web | 6. září 2009 v 19:09 | Reagovat

Jestli sem chcete ten hipiti hop srát
tak se s váma rádi budem rvát.
Na nějakej rap vám jebem
a pak, že metal, neletí světem.
Metal a rock, jo to je nářez
teď tam ten raper sedí jak pařez.

Tak a pak, že textovat je umění, měla sem to hotový za 20 sekund.

58 Metal Man | 7. září 2009 v 17:36 | Reagovat

Než sem tohle četl myslele jsem si že hopeři sou blbci ale po přečtení sem si uvědomil že jsou to uplný SUPER BLBCI.
Já z těch jejich komenářů nemůžu to sou takový omezený hovada. Ale co hip hop je stejně jenom omyl a výstřelek módy za pár let už ani nikdo nebude větět co to je, ale metal ten tu bude furt.

59 Metal Man | 7. září 2009 v 17:39 | Reagovat

[53]: díky VampireLU že si zmínil avantasiu a apocalypticu

60 Metal Man | 7. září 2009 v 17:44 | Reagovat

nechápu jak někdo může vypustit z pusy že metal je shit, to může udělat jenom výmaz, pomluvit něco tak krásnýho to je ubohost. Každý ráno děkuju bohu že stvořil něco tak dokonalýho jako je METAL

61 Eddie | Web | 7. října 2009 v 20:38 | Reagovat

Metal Man naprosto souhlasim

62 Enescem | 9. října 2009 v 21:26 | Reagovat

[11]: 50Cent,Eminem atd... to jsou podle mě samý komerční flákoty, který za prvý neuměj nic jinýho než se vytahovat se svejma tunama řetězů okolo krku a repovat už neuměj vůbec a za druhý jak vy hopíci tomu říkáte "muzika", tu oni dělaj jen kvůli penězům. A ty písničky, já bych spíš použila termín básničky, je podle mě pro vás lehký složit. Vždyť si dáte dohromady 5 slov k tomu nějaký fuck,bitch a shit nějak to naskládáte a je to, protože o ničem jiném ty texty nejsou... Jedinou hip hopovou písničku která by měla hlavu a patu jsem neslyšela.

63 jakub račák | E-mail | 16. října 2009 v 7:40 | Reagovat

tomu řikáte web HIP HOp je nenejvíc vi salati

64 ladybloody | E-mail | 21. října 2009 v 19:36 | Reagovat

hip-hop vobec za styl nepovazuzjem ja si s toho robym proste iba prdel a bavy ma to:D... gonzy -ty traaapny kokot rammstein je perfektna skupina
....ty si chod za tymi tvojimi negrami spatnymi co iba basnickuju stale :-!  :-! .... :-D uplne ze vsetci sa z nich pojebeme 88 for ever :-P RETARD!

65 Lotus | E-mail | 17. listopadu 2009 v 18:19 | Reagovat

Zdravim...ja jsem hoper...proti ostatnim stylum hudby nic nemam..vym ze hodne hoperu (asi kazdej) je namyslenej curak...ale uvedomte si, proti cemu mi bojujeme!!!...resit by ste meli Skiny a Nacky....Hoperi aspon podporuji Antifu narozdil od vas....zamyslete se nad tim....a koho tohle vzalo odepiste Prosim na muj profil...

66 Já (autor) | E-mail | Web | 18. listopadu 2009 v 6:56 | Reagovat

[65]: třeba i mnozí punkáči podporují antifu. Navíc,představ si třináctiletého sprejera,jak jde na nácky

67 xD | 21. listopadu 2009 v 10:18 | Reagovat

:-D  :-D ja z vas nemuzu jako kdyby nebylo jedno kdo jaky styl hudby posloucha a jak se oblika  :-D  :-D

68 htaed | 17. prosince 2009 v 19:28 | Reagovat

no, jedno to neni, proto tu je taky tolik komentářů :-)

69 deadkiller | E-mail | 11. února 2010 v 19:05 | Reagovat

Hip hop su cistokrvny kokoti. Neviem co vacsina ludi na nich vidi. Ved len nadavaju na zivot a nevedia o com zivot je. Napriklad rytmus, ten vie iba nadavat a nadavat....

Metal je teda najlepsi a zvitazi! Dojebe hip hop

Vsetci za metal!!! [:tired:]

70 lil pimp | 11. března 2010 v 22:02 | Reagovat

az se nektery z vasi vůasatych kokotu dostane aspon tam kde rytmus tak potom se ozvete, nebo az si nedko z vas koupi neco na sebe za 12 milionu dolaru z bileho zlata jako 50 cent tak pak se muzem o necem pobavit a jestli nedko rika ze repovat umi kazdy tak to asi ejste nikdy nezkousel. zkuste si vymyslet text za nejaky 5 minut jako to byva na freestyle battlu... proste vy mentalisti by jste se meli jit lecit. zkuste si nekdy zahulit a treba to uvidite jinak a jestli ani tohle nepomuze tak jste straceny pripad a jste v prdeli

71 lil pimp | 11. března 2010 v 22:12 | Reagovat

uz me serou ty zkurvysyni metalisti. vypadaji jak curaci s tema jejich umastenyma vlasama a budou se tu do nekoho navazet. to jejich rvani u podia je uplne uzasne no. proste metal rock punk... a dalsi sracky to jsou styly ktere vymreli jako dinosuri takze ta hrstka co prezila by se uz taky mohla odklidit nekam do pice at se na ne nemusi nikdo divat

72 Proč?? | 15. března 2010 v 13:12 | Reagovat

[57]: Proč si všichni myslíte že je to tak jednoduché? A nesnažíte se to alespoň pochopit??
Ta tvoje básnička byla sice za 20s. Ale uroveň je rovna nule..
Okey srát rvát to beru beru verš má smysl...
"Na nějakej rap vám jebem
a pak, že metal, neletí světem."
Ale tohle absolutně nechápu 8-O  Jako právě proto že serete na náš rap letí metal světem??  Cápu to správně?? Hmm.. Dále neskutečně težký vers nÁŘEZ pAŘEZ tady stačí jen první písmena(uznávám nic težkého)...
Jako kdybych já složil nějakou metal píseň:
Posloucháááám arakáááin!
Proto je metal fááááájn!
Tohle nemá být narážka pouze ti chci vysvětlit jak já rozumím tvojí básničce.
Jinak já poslouchám Hip hop, punk, rock a ten metal mi taky nevadí kromně nějakého HC... Navíc si sám pamatuju jak jsem jako malý dítě poslouchal na prvních kalbách blinky a i teď si je rád poslechnu. Souhlasím s tím že ůroveň českého hiphopu je hodně malá a celkově i hip hop z ameriky mi už moc neříká... Každý má svuj styl tak proč se mu za to smát.. Tohle jsem dělal jako dítě na základce... Máte to za potřebí?? Jo ještě ke kastrolářům ty taky nesnáším... Jsou to ale děti, který si pojedou za rok něco jinačího... A pokud zůstanou u hip hopu a neuvědomí si, že nejde o to mít co nejnižší rozkrok a nejdelší tričko tak je mi jich líto... Taky jsem alergický na určité zmíněné typy lidí(hlavně na ty rádoby hopíky, kteří vám tu nadávají a říkají že metal je sračka. Normání člověk tohle nemá za potřebí) ale nehážu všechny lidi, kteří mají společnou třeba jen muziku do jednoho pytle... Mohl bych teda poprosit o nějaký normální argument nebo důvod proč nemáte rádi hiphop, nebo co vám hopeři udělali... Argumenty typu "nemám rád hiphop protože to není muzika ale jen dementní doříkávání básničky" mi příjde podobný argumentu "nesnáším černochy, protože to nejsou lidi ale nevivynuté opice"... Neříkám že to říkáte ale příde mi to hodně podobný(prostě jen někoho urazit bez pořádného argumentu)... Já osobně jsem proti ostatním hudebním stylům nic neměl a když poznám někoho nového tak mě více zajímá jaký je než co poslouchá...

73 Já (autor) | E-mail | Web | 15. března 2010 v 14:59 | Reagovat

[72]: Argumentuješ na základě jediné zapomenuté básničky? Metal ani punk ti nevadí,třeba proti death metalu se nevymezuješ,ale proti HC ano? Proč? Dáváme najevo,že nemáme rádi komerční pozérské hopery a na to máme právo.

74 Slc | 15. března 2010 v 17:07 | Reagovat

[73]: Šlo mi jen o to vysvětlit,že né všichni posloucháme ten trapný rap kde jsou poravdu nic neříkající sloky plné nadávek... Nenříkám že to jednoduché být nemůže. Každopádně chci fakt upozornit že na složitosti rapu záleží hlavně na stylu(amerika a čehy pomalej kolem 90-110 bpm nuda trapné odříkávání, já poslouchám hip hop s británie vyvinul se z garege stylu je rechlejší a už není tak lehký ho zarapovat 130-150bpm a tam narozdíl odnás ti lidí ví o čem rapujou)... Televize je teď jednoduchých textů plná.... Hele já se nevymezuju vůči ničemu a vůbec nevím jaký je rozdíl mezi DM a HC... Jako HC beru ten metal nad 300bpm jako klobouk dolů lidem co ho dokáží zahrát :-)... Sám se učím na kytaru a jednou bych chtěl umět něco takového (http://www.youtube.com/watch?v=THXCi3H3NzM). Pouze je tu mutiku nechápu. A pokud je to tak tak že jste tu jen proti komerci tak se omlouvám asi jsem to špatně pochopil...

75 justINfans | 12. dubna 2010 v 20:51 | Reagovat

sme slobodna zem... jednoducho nevies co je dobre ...a :-x

76 tomas | 15. dubna 2010 v 21:57 | Reagovat

Hoperi sú obyčajné arogantné sfetované vulgárne hovadá čo robia v celom národe najväčší bordel a kraviny. Nadržaní buzíci bez štipky talentu. Hip hop zhovadil celý Slovenský národ,vidno na správaní dnešnej mládeže. Je proste plný demencie. Nech žije metal

77 Hoperka!!! ♥ | E-mail | 5. července 2010 v 2:18 | Reagovat

Neříkám, že je hip hop dokonalý, ale určitě jsou lidé kterým se líbí (jako jsem např. já) Já lidi nerozděluju na hopery a "nehopery". Myslím že to není fér.
Upřímě: neznám hopera (nebo hoperku) kterým by vadili "nehopeři".
Ps: Každý má právo na svů STYL! tak nám ten náš nepomlouvejte.

78 Hoperka!!! ♥ | 5. července 2010 v 2:19 | Reagovat

Nezesměšnujte nás !

79 Clea | E-mail | 31. října 2010 v 19:40 | Reagovat

Ale vy se zesmesnujete sami.. :-)

80 Metal powa | E-mail | 5. listopadu 2010 v 22:39 | Reagovat

Ted jsem v 1. ročníku střední školy..vedle mně si sedl hoper..říkám si jakej problém..jak jsme si povidali zeptal se mě co posloucham za hudbu..řekl jsem metal..a on si odsedl..mimochodem celá třída se mnou má problém pouze proto že jsem metalista..chtěl jsem říct že hopeři by si měli uvědomit že tato stránka je pro ně Tabu..takže at tahnou do nějakyho svyho gangsta nigga gheta a tam at si nadavj na to jak je metal hnusnej

81 Polopaticky pro fracky , | 13. dubna 2011 v 15:12 | Reagovat

A ted trochu faktu :) ... Najděte si na Youtube když featoval Marilyn Manson s Eminemem :D jinak Feat je pro vás zaostalce spolupráce 2 zpěváků to jen mimochdem .  Marilyn Manson tvrdej Metalista tam stál jak kdyby mu právě někdo udělal pearsing do kokota .zatim co Eminem zabíjel publikum rapem . Když Korn (kteří mi jinak nevadí) vydali song z Ice Cubem taky se pokoušeli dělat rap znělo to jak rozbitá pračka :D ... No nic kdo ví pochopý . Jinak něaká chytrá Metalistak nahoře napsala at raper zkusí zazpívat night Wish tak at Night Wish zkusí zarapovat třeba zrovna Eminema :D ... U druhýho slova by to každej vypnul :D ....

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama