Komentáře

Zobrazit vše (660)
Zobrazit starší komentáře

501 Buldok | E-mail | 28. listopadu 2009 v 20:23 | Reagovat

Autor-ty znáš Masters Hammer ?! Ty vole to je taková legenda, skoro nikdo už to nezná ani neposlouchá, mám od nich na LP album Ritual, jednou na tom vydělám težky prachy  :-D

502 Buldok | E-mail | 28. listopadu 2009 v 20:28 | Reagovat

[500]: Kapely šanci dostanou. Hip hop může dělat plno lidí, jasny že až takovy paka to nemůžou být, ale není na to potřeba takovej talent, tolik úsilí, snahy... jako u rockové hudby. Proto není divu že po mladých vocasech kteří vcelku nic neumí neštěkne pes...  [:tired:]

503 Haterfucker | 29. listopadu 2009 v 16:06 | Reagovat

A co říkáte na tohle? http://www.youtube.com/watch?v=4pBi7Ot--2c  
Podle mě je to geniální  :-D

504 Radši anonym | 29. listopadu 2009 v 18:08 | Reagovat

A kde tak často dostanou ty kapely šanci vystupovat? Většinou v malým pajzlu,to je vo ničem,a to mluvím teď konkrétně o třeba o třech skupinách co trochu znám,a ty jsou rockový.

505 Buldok | E-mail | 29. listopadu 2009 v 19:24 | Reagovat

[504]: Kde by jako měli jinde začínající kapely vystupovat?! Rovnou na koncertu pro 1000 lidí ne? Začínajících kapel je spousta, musí ukázat že to myslí vážně, že mají talent, že si místo najdou a že toho nechcou při prvním nezdaru nechat... Třeba u nás, před 6-ti letama kluci ze základky založili kapelu, ze začátku pochopitelně hráli strašně, ale bavilo je to, hráli kde se dalo, zadarmo, jen tak pro radost, byli rádi za každyho člověka co se o nich někde zmínil. Postupně to přes vesnicky zábavy propracovali tak daleko, že už budou mít druhy album, jezdí na soutěže a mají před sebou slibnou kariéru. A to si představ Radšianonyme, že začali jako deváťáci co hráli v kdejakym malym pajzlu, zadarmo, kde to bylo o ničem... Je to jenom o tom jakou mají začínající kapely výdrž, snahu, jak je to baví a co jsou schopni tomu obětovat. Šanci dostanou.

506 Radši anonym | 29. listopadu 2009 v 21:51 | Reagovat

Ježiš kdo se bavil o 1000 lidech? Nepřekrucuj to. Vím například od kámošů z Ostravy,že ve Stodolní dřív hrávali dobrý začínající kapely. Stodolní má jméno. Teď tam prej hrajou samí sračky. A znám taky kapelu oc na to že se tím pouze baví hraje dobře, ale s klubem mívaj problémy a s deskou taky,protže se na ně většinou vykašle sponzor kterej už něco slíbil a sami an to samozřejmě nemají. A je teda rozdíl hrát ve stodolní a ve smradlavým pajzlu to se na mě nezlob.

507 Buldok | E-mail | 30. listopadu 2009 v 17:25 | Reagovat

Jenže kapel je plno, dneska si může koupit nástroje spousta lidí, skoro každej se na ně může začít učit hrát, ale jenom někdo má ten talent, vlohy, výdrž... Kdyby měli ideální podmínky, pak by se zakryla dovednost těch co to opravdu umí. Je rozdíl hrát ve smradlavym pajzlu, nebo v dobrym prostředí, ale ten začátek ve smradlavym pajzlu by si měla každá kapela přežít, aby se ukázalo že na to mají. Když si řeknou že jim to za to nestojí a radši se na to vykašlou, potvrdí se tím že to nemysleli vážně. Dneska je tady plno kapel, není to jako před 10-ti rokama, kdy bylo na okrese pár skupin. Jinak to nejde.

508 Radši anonym | 30. listopadu 2009 v 19:19 | Reagovat

Ano ale tak kapela co jsem se o ní zmiňoval má talent,zajímavou hudbu i vcelku dost fanoušlů. Jenže už tak je ve městě málo klubů kde by se dalo vystupovat a problém je dost s penězma. A takovejch kluků je mi líto. Ono více méně jde v této situaci hodně o štěstí,můj názor.

509 Já (autor) | E-mail | Web | 30. listopadu 2009 v 20:16 | Reagovat

A taky to asi chce trošku originality,mít svůj rozpoznatelný zvuk. Občas vídávám kapely,u kterých úplně chápu,že je nikdo neposlouchá,protože stejných kapel jsou stovky a není důvod poslouchat zrovna tuhle.

510 Raši anonym | 30. listopadu 2009 v 21:29 | Reagovat

Jo to beru,ale i když mají svoji originalitu je to furt o štěstí. Buť jestli se zalíbí někomu kdo jim pomůže,nebo shánění peněz. Nebo stačí mít zazobanýho otce. Je podle mě fakt důležitý hodně i štěstí,páč když nejsou prachy není deska a vcelku je to naprd.

511 Já (autor) | E-mail | Web | 3. prosince 2009 v 20:50 | Reagovat

Ještě k tomu rasismu: včera jsem na facebooku normálně našel skupinu "Nesnáším modrooký blonďáky". Okamžitě jsem ji nahlásil jako rasistickou a doufám,že ji zruší.

512 OphelieWindsdorf | 3. prosince 2009 v 20:53 | Reagovat

Hele radšianonym. Ty nechceš uznat, že někdo třeba slyšel super hop hop kapely a řekl o nich, že jsou na hovno   ;-)

513 Radši anonym | 4. prosince 2009 v 9:49 | Reagovat

Pro ophelii: [504]:

Zkus si to ještě jednou přečíst. Já sem tady o hopovejch kapelách vůbec nemluvil,nýbrž o kapelách rockových. Takže prosím než příště opět vypustíš z huby nějakou pičovinu,zkus zapojit to co jinak moc evidentně nepoužíváš-mozek. Děkuju mockrát. A pokud si přečteš jeden příspěvěk a ne celou debatu a děláš hned chytrou tak by ti měli odpojit internet,jsi nebezpečná sobě i okolí.

514 OphelieWindsdorf | 4. prosince 2009 v 10:30 | Reagovat

Mně nešlo o tohle. Ty říkáš, že ty co slyšeli hop hop a kritizovali ho, tak slyšeli podle tebe pouze 50 cent atd. A já říkám, že někteří mohli slyšet ty tzv. super kapely a řekli o nich, že stojí za hovno. Tak zkus raději přemýšlet  :-?.

515 Radši anonym | 4. prosince 2009 v 14:43 | Reagovat

Tak sorry ale citaci nedáš,a momentálně jsme se bavili o něčem trochu jiným.

Zvláštní že nikdo nikdy nenapsal co slyšel,jen: nějakou pičovinu/kravinu

Ale zrovna s tebou nemá cenu debatovat,tady už tě do prdele poslali i jiní lidé než jen hopeři )))

516 Buldok | E-mail | 4. prosince 2009 v 15:27 | Reagovat

[511]: Přesně tak, kapely jsou vcelku stejny, nikdo pak nemá důvod poslouchat zrovna tu, proto je potřeba hruby síto, aby se odradili ti co to nemyslí vážně. Jo a k ty rasisticky skupině na facebooku-myslím že ji nezruší, kdyby to bylo proti černým tak to rasismus bude, div ne propagace nacismu, počátek genocidy... :-D ale jak je to proti bílým tak nad tím každej mávne rukou, přitom to rasismus je a stejně nebezpečný jako bílý. Tak mě napadá, není to diskriminace?  :-D

517 -BuDdh@- | Web | 4. prosince 2009 v 15:34 | Reagovat

je to diskriminace. Podle mě ale ta skupina vznikla jako narážka na nějakého konkrétního jedince. Na FB nemá být vůbec žádná skupina která diskriminuje, ať už celou skupinu lidí, nebo jednotlivce. I když sám tam mám skupinu která je proti mně. :-)

518 Radši anonym | 4. prosince 2009 v 16:25 | Reagovat

[516]: Nemusíme chodit tak daleko pro případ rasismu. Kauza s tím,že aktivisté zapálili dům,a nejvíc to schytá tříleté dítě? Co mohlo komukoliv tříleté dítě udělat? A tady byl vyloženě rasový podtext. Strašně to zlehčujete.

[517]: Tak ty umíš říct vlastní názor,to mnoho lidí nemá rádo :)

519 Buldok | E-mail | 4. prosince 2009 v 20:35 | Reagovat

[518]: Ten útok ve Vítkově byla srabárna a mě samotnému je toho dítěte líto. Ale nechápu proč mluvíš pořád o rasismu v souvislosti s cikány?! I děcka na základní škole mnohdy vědí že žádná cikánský rasa NEEXISTUJE!!! Já už se o tom bavit s tebou nechtěl, ale co tady meleš za hovna to se nedá. Chápeš že cikáni rasa nejsou?! Že se k tomu hlásí jako k romské národnosti?! Oni patří mezi europoidní bílou rasu, protože je není kam zařadit, jsou indoevropani. Kokoti na Nově řeknou že nenávist k cikánům je rasismus a všichni to už navždycky budou používat. Takže Radšianonyme, až zase s něčím budeš chtít dělat chytryho... :D podívej se na Novu co si zase vymysleli pro loutky jako jsi ty. :-D

520 Radši anonym | 4. prosince 2009 v 21:26 | Reagovat

Jen tak mimochodem:

Rasismus zatím nebyl nikde přesně definován. Možné jsou různé definice:

1. Rasismus je názor, že různé lidské rasy, plemena a etnika se vyvíjely na různých místech, v různých podmínkách, (tropický prales, poušť, savana, tropy, mírné pásmo, polární kruh …) různou rychlostí různým směrem (v různých podmínkách byly zapotřebí různé vlastnosti). Důsledkem těchto různých vývojů jsou různé Gaussovy křivky jejich vlastností a schopností.

2. Rasismus je nenávist k jedinci opodstatněná pouze jeho příslušností k jiné rase.

Mezi těmito definicemi je obrovské spektrum možností jak definovat rasismus.

_______________________________________

Tak nedělej zas tak chytrýho jo )))

A sorry ale sračky píšete vy. Nejste schopni argumentovat. Já napíšu svůj názor na věc. Po nikom nechci aby se mu líbil nebo ho svatořečil,ale vy nejste schopni uvést vaše názory,jak vy to vidíte a co si myslíte,že je špatně na mých názorech. Jediný co dokážete je urážet,ale to umí imalé děti,debatovat na jakžtakž slušné úrovni,ajk koneckoncu sami dokazujete,není často ani možné.

Snad jediní lidé tady na této stránce kteří jsou schopní prezentovat a obhájit si svůj názor jsou autor a hlavně tedy Budha.

521 OphelieWindsdorf | 5. prosince 2009 v 13:23 | Reagovat

[520]: Ježiš marja co to zase meleš? I děti ve škole se učí, že rasismus je nenávist k druhé rase tzv. nenávist k člověku jiné pleti (říkáme jim barevný) . :-D

522 Radši anonym | 5. prosince 2009 v 13:31 | Reagovat

To co jsem sem hodil jsem si nevymyslel já )))

523 Buldok | E-mail | 5. prosince 2009 v 15:07 | Reagovat

[522]: Oni nejsou rasa, nemají vlastní zemi, i ti židi mají svůj stát. Na co mají cikáni být hrdí, na svou pověst? Na svůj původ? Na to že je odjakživa všichni nesnáší a kamkoli přijeli, tak se lidi zamykali doma, cigoši všechno rozkradli a jeli zase někam do prdele? Na to jestli jsou hrdí, tak tu nemají co dělat. Jsou nadaní snad jenom hudebně. Jinak na debatu o menšinách nemám náladu a tady to řešit cenu nemá. Proč ti vadí že tě urážíme? Nemusíš tady být, tohle je blog pro metalisty, prostě se sem už nedívej, tady ti o názor nikdo nestojí, seš jenom hoper a smějeme se ti  :-D

524 Radši anonym | 6. prosince 2009 v 12:38 | Reagovat

Tvá slova: I TI ŽIDI. Co ti zas prosím tě vadí na židech? Nevadí mi,že mě urážíte,jen říkám,že je to ubohý. Urážet na netu dokáže každý. Hlavně že ti tvojí metalisti mají tka světoborné názory :) A věta obsahující slova JSI JEN HOPER  svědčí o tom,že jsi debil. Sám kámoším s metalistama rockerama a s nikým z nich nemám problém,asi to nejsou zakomplexovaní idioti jako ty :)

525 Buldok | E-mail | 6. prosince 2009 v 16:47 | Reagovat

[524]: Tak když ti nevadí že tě urážíme, proč se tím oháníš? Jsi jenom hoper  :-D  :-D  :-D  Mám taky kámoše hopera, ale dělám si z něj v jednom kuse prdel  :-D

526 Radši anonym | 6. prosince 2009 v 18:03 | Reagovat

Tohle jsem napsal:Jediný co dokážete je urážet,ale to umí i malé děti
Tím jsem myslel uráží celkově hip hopu atd,ne své osoby.

Tak to že si z něj děláš srandu jen kvůli tomu co poslouchá to už jsi ale velký kluk )))

527 DUMUSUN | 6. prosince 2009 v 19:11 | Reagovat

Neposer se z tvojeho stylu.

528 -BuDdh@- | Web | 6. prosince 2009 v 19:54 | Reagovat

ach, tahle diskuze hrobem všech názorů jest.

529 Buldok | E-mail | 6. prosince 2009 v 20:02 | Reagovat

[526]: Hele, ty jsi asi první hoper kterej vypadá jako docela chytrej člověk a dokáže se tak vyjadřovat. Doposud sem na žádnyho takovyho nenarazil, drtivá většina hoperů sou totální idioti a vylízanci, co píšou pořád ve zkratkách, milión sprostých slov (mnohdy špatně naspaných) v jediny větě. Když s takovýma pakama má člověk jet v autobuse, muset poslouchat ty vaše songy, protože si ty paka nemůžou dát sluchátka... to si potom o vás udělám názor snadno a doplatí na to ti co se chovají jako lidi. Je to něco na způsob kolektivního trestu  ;-) Už když se podíváš do těhle diskuzí, jak většina hoperů píše...

530 OphelieWindsdorf | 6. prosince 2009 v 20:18 | Reagovat

Já si zase dělám z kámoše prdel, když hledá další metalové kapely na (ehm... řekněme na volnější www stránce :-D) a je tam hudba rozdělená na kategorie a vždycky mu říkám: ,,Hele, koukni. Hop hop stahuj :-D. Je to best off. :-D." A vždycky odpoví: ,,Tak já to budu poslouchat, ale ty taky ... :D." Nebo si společně zanadáváme jaká to je strašná hovadina atd.

Hele, ale mně to je prakticky jedno. Prostě říkám, že kdo poslouchá hop hop, tak neví co je dobré. Co sluší našemu sluchu. ;-)

Pokud mohu, tak hop hopu se vyhýbám a nevnímám ho, ale někdy to nejde a to mně právě sere. :-|

K té hádce s rasismem.

ROMOVÉ mohou být nadaní na hudbu, ale mně se ta jejich hudba nelíbí a vlastně se mi nelíbí na nich nic. 90% romů jsou takoví jací jsou. Nemakají, řvou, nemyjou si ruce, nosí uplavice domů, jsou agresivní, rasističtí a furt se vymlouvají a jedna rodina má aspoň dvacet zmetků. To máš to samé jako z hoperama (nemyslím jako, že jsou jako romové. To ne). Radšianonym ty patříš k tomu menšímu procentu co nás nesere s hop hop, ale 80% (možná trochu míň) hoperů jsou tací jací jsou. Myslíš, že máme tolerovat 80% procent hoperů kvůli tomu, že 20% se chová jinak? Ty se musíš podřídit většině, protože lidi mají názor podle té větší části, protože se s ní setkává častěji. Stejně jako u metaláku. Většina si myslí, že metalák má dlouhé vlasy, smrdí, nemyje se, má oblečení s nějakou metaláckou kapelou atd. :D :D :D

Neuděláme nic. Spadáme pod "většinu".

Ted' zase budeš kecat, že melu z cesty, ale to dole je jenom vysvětlení pojmu "většina".

Takže většina si myslí, že:

Amerika je plná idiotů a namyšlenců.
Amerika žere pouze hamburgery a hotdogy a jsou tam samí tlustí lidi.
Češi pijou pivo a jsou tlustý jako prase. (díky pivu  :-D  :-D  :-D)
Politici jenom lžou a mastí si kapsu.
Podnikatelé jsou vyčůraní.
Důchodci jsou nevrlý a vzteklý.
Mládež je drzá a nevychovaná.
Zdraví je důležitější než peníze (jenže bez peněz stojí život zase za hovno, že?)
V roce 2012 se něco stane. (Jo určitě se něco stane. Třeba, že ráno vstanete a půjdete zase do práce nasraní, že se nic nestalo  :-D  :-D  :-D)
Kazatelé a věřící (jeptišky atd.) jsou ujetí.
V metalu se pouze řve.
V hip hopu se pouze skáče, mele a chaoticky ukazuje rukama.
Sprejeři jsou hopeři.

Atd.

Tím chci říct, že vždycky tu je vyjímka. Určitě existují normální američané. Určitě existují normální hopeři a normální metaláci. Radšianonym patří k výjimce hoperů a má mozek, ale neumí dělat ústupek. Drží se hesla: Já já já jenom já. Tady si aspoň metaláci mohou zanádávat a aspoň trochu se jim uleví, když s tím venku nic nemohou udělat.

Tak všechno bylo vysvětleno a nevím proč by jsme se měli dál hádat. Hopeři prostě držte hubu a nechte at' si tady metaláci vyřádí a oni vás pak venku nechají na pokoji.

Promiň Radšianonym, ale nesnáším lidi co se drží hesla: Já já já jenom já. Udělal si tady někdy někomu ústupek? Ne, vid'? Proč to? To je fakt divný, že? :D

(doma to mám taky neboj se, že nemám s takovýma lidma zkušenosti.) Můj fotr je rázný příklad člověka, který se drží hesla: já já ...

531 Radši anonym | 7. prosince 2009 v 10:13 | Reagovat

No ,takovej příspěvěk byhch od tebe vcelku nečekal ale. Já beru většinu,jen říkám,že by měl jet každej za sebe ne podle stylu. Bavím se s lidma. a nezáleží co poslouchaj a co nosí. Buď si rozumíme a bavíme se,nebo ne a ignorujeme se. O to mi jde. Zas myslím,že s ja ja ja to trošku přeháníš,ale je to tvů názor a já ti ho neberu.

532 OphelieWindsdorf | 7. prosince 2009 v 17:54 | Reagovat

To máš prostě jedno. Já nejsem takový idiot jak si myslíš, jenom prostě chci vždycky napsat všechny myšlenky do jednoho a pak z toho vznikne hovno. Ale hádky jsou přece o životě ne? Jaké by bylo manželství bez hádek? Jak by svět vypadal bez hádek a bez různých názorů? Jedním slovem: Nuda [:tired:]

Bud'me rádi, že se máme o čem bavit, ale můj názor na hop hop je furt stejný a furt ho nesnáším  i po téhle ohromné diskuzi. Všechny "skladby" co tady odkazovali na hop hop byly pro mně nudné a o texty se nezajímám (teda pokud to není čistě rasistický)  :-P.

Že jenom bílí jsou rasisti, tak to je lež. viz. naši černí spoluobčané  8-)

533 Buldok | E-mail | 11. prosince 2009 v 20:27 | Reagovat

Dal jsem si tu práci a pročetl si tuhle diskuzi, jako docela sračka... Tím chci narážet na většinu diskutujících, jedna skupina-blbečci co začali teprve nedávno poslouchat metal, oblíkají se do všeho možnyho, metal všem trapně vnucujou, hrajou si na nějaky satanisty, ví o tom uplnou piču, jak o historii metalu, tak o hudbě atd. Druhá skupina-tvrdí gangsta vyhulenci, co mají prachy a všechno na co si vzpomenou, poslouchají vlastně všechno na co přijdou, ale tady se tváří jak tvrdí hopeři, co to poslouchají div ne od narození a beztak rovněž neví o historii ani hovno... Já nepatřím ani do jedny skupiny, su buran a nepopírám to, ale když chcu, umím se vyjádřit jako člověk, nepíšu všude W jako kokot, nebo NEpíšU JAKo ta pIčA  :D ale o historii metalu a skupinách toho vím hodně a poslouchám ho od malička. O hip hop se nezajímám a zajímat nebudu, nemám to zapotřebí, vím že někteří hopeři nejsou takovy paka a že spousta starších hoperů co tomu rozuměj, nesnáší tyhle mlady vylízance a sere je ta komerčnost... Mají o něčem takovym ty paka co každej den potkávám ponětí?

534 Chuligan | 18. prosince 2009 v 15:18 | Reagovat

Je k smíchu porovnávat hip hop s metalem, protože pustit si nahlas bicí a řvát dotoho rýmujcí se sprosťárny není hudba ale demenece a tak ji s hudbou jako je Metal nemůžeme srovnávat.
  Hip hop není hudba...

535 Radši anonym | 18. prosince 2009 v 16:32 | Reagovat

[534]: Další znalec ))) Hip hop není sprostej,jen někteří interpreti. To se najde i v metalu. Nemusí tam hrát jen bubny,jsou HH kapely které hrajou s nástroji. Jen vy jste ignoranti co to nevnímají,a soudí podle 50 centa,eminema,G-Unit,Lil Wayna a jiných sraček.

P.S. Aby sis z toho svýho metalu nekákl.

536 Buldok | E-mail | 18. prosince 2009 v 17:31 | Reagovat

V jedny věco se musim raperu zastát a to v tom že jejich texty až tak o ničem nejsou (aspoň někdy) třeba tahle písnička mě hodně zaujala http://www.youtube.com/watch?v=M9OmMM6OUz4   Je to sice primitivním způsobem a plny sprostých slov, ale v textu je pravda, upozornit, poukázat-to se cení. Ale co sem si přečetl v komentářích pod videem, tak je to starej českej rap, ve kterym nešlo o prachy a o hadry .

537 Radši anonym | 18. prosince 2009 v 18:22 | Reagovat

[536]: Nemůžu souhlasit. Text vcelku vo hovně. Klip sračkoidní a chlapci si na něm dokazují jak jsou tvrdí a drsní. Rap stojí za velkou vyliž prdel,jen sprostý. A vypadá to že jsou chlapci orientovaní podle textu hodně doprava,a ultra pravičákům hop taky vadí,tudíž je nechápu. Paradox mi taky přijde hopovej text ve kterým zazní :černý svině. Známka jasnýho rasismu(nebo diskriminace aby někteří neřekli) a přitom HH je černošská hudba.

538 Buldok | E-mail | 18. prosince 2009 v 19:17 | Reagovat

[537]: No já tam rasismus neslyším, jenom pravdu. A to ,,černý svině´´ sem tam nějak nezaslechl. Vždyť oni tam nevystupují jenom proti barevným... Já bych to poslouchat nemohl, ale každopádně to na něco poukazuje a každyho to navede k zamyšlení, pak si to každej přebere podle sebe.

539 Radši anonym | 19. prosince 2009 v 13:15 | Reagovat

Já to beru,ale jsou mnohem hlubší texty než tenhle.

540 $aintt | E-mail | 28. prosince 2009 v 19:56 | Reagovat

vim ze to asi nikoho zajimat nebude ale prece jen to chci napsat. No ja hip hop posloucham uz hoodne dlouho. Vlastne sem nikdy zadnej jinci styl neposlouchal. Metalisti mi nevadi. Respektuju jejich styl, a nenavazim se do nich, i kdyz bych moh. Mezi kamosema mam hodne metalistu. Ma holka ma taky rada tvrdsi hudbu a rap ji skoro vubec nic nerika. Takze ja s metalem vubec nemam zadnej problem. A abych rek pradu. Ze srdce nesnasim rappery typu 50 Cent, Marpo, Soulja Boy a vsechny tyhle komerecni sracky. Vsichni nas soudite podle nich a hazite nas do stejnyho pytle. To samy ty 11 lety decka co sou hoperi jen proto ze se jim libi nosit New Eru a dlouhy tricko. To je asi tak vse. ( a klidne si me ted vsichni poslete do pici, je mi to jedno) :-D PEACE vsem!!!!

541 Buldok | E-mail | 28. prosince 2009 v 20:29 | Reagovat

[540]: $aintt-Ty jo, rozumnej hoper kterej ví o čem mluví... jsi spolu s Radši anonymem ohroženej druh :-D

542 Já (autor) | E-mail | Web | 28. prosince 2009 v 20:55 | Reagovat

Jo,dej si z jména ten dolar a zůstaň tu s námi. Celý Hip-Hop asi nepotřeme,ale aspoň tu komerci tady můžeme pořádně nakopat

543 Radši anonym | 29. prosince 2009 v 10:47 | Reagovat

[540]: True :)

544 Já (autor) | E-mail | Web | 30. prosince 2009 v 8:54 | Reagovat

Zase to s ním nepřežeňme...

545 Radši anonym | 30. prosince 2009 v 11:37 | Reagovat

[544]: Myslím,že nikdo nic nepřehání. Měl pouze pravdu :)

546 Hip-Hop | 31. prosince 2009 v 12:54 | Reagovat

Dělat Hip-Hop naopak umí bezproblému každý od zhruba dvou let.Hhaha ty bys nedokázal vymyslet text ani ve 150 natoš ve dvou.Ty jsi vážně magor co!!!!A koho tu pomlouváš nikdy jsi neslyšel pořádný Hip-Hop co??Probud se!!!Jenom zááááávidíš žš něco ty lidi dokázali aže jsou slavný a ty jsi nula!!!A nula taky zůstaneš jesli nepřestaneš pomlouvat.

547 OphelieWindsdorf | Web | 4. ledna 2010 v 16:13 | Reagovat

[546]:

Jsem nula, ale určitě si tím neleštím mindráky. Sedím doma u pc nebo studuju. Chodit pařit s pubert'ákama mně nebaví. To si radši doma pustím metálek  :-P

Dneska ta mládež má většinou v hlavě samé hovadiny. Většina furt jenom chodí s kámošema pařit atd. Mně se to, ale netýká, tak si o mně nemyslete, že k nim patřím, že mám svoje názory, které mají hlavu a patu.

Tady tohle je diskuze, kde si můžete svobodně napsat názory a pohádat se tu a vyluštit kdo má pravdu. (Ted' asi zase budu měnit názor) Ale ŽÁDNÝ STYL HUDBY NENÍ NEJLEPŠÍ. Jsou jenom dobré a špatné. Dobrý je metal. Špatný hop hop.

PS: Jak mohu závidět, když poslouchám kapely, které jsou také slavné (možná)?  :-D

548 Tapee | 9. ledna 2010 v 16:57 | Reagovat

[59]: no predstaw si ja si kupujem originalne CD-cka :D

549 Radši anonym | 10. ledna 2010 v 13:59 | Reagovat

[548]: A co ot mění jestli máš originál nebo ne? Důležitý je obsah,a ne ot že máš doma originál CD.

[547]: Také slavné kapely... Ono úspěch někdy neznamená kvalitu.

550 OphelieWindsdorf | 13. ledna 2010 v 7:44 | Reagovat

[549]: Ale většinou to platí a většina lidí se řídí podle názoru většiny.

Nevím, ale který žánr nejvíce vydělává. Podle mně to asi bude pop, hlavně ty pop star hvězdy. Hop hop a metal není pro starší lidi. Ten pop je takový střed, kde všechny generace ho mohou poslouchat.

Co myslíte? Který žánr nejvíce vydělává?

551 Já (autor) | E-mail | Web | 13. ledna 2010 v 14:01 | Reagovat

Podle mě se rozdíl mezi popem a hip-hopem pomalu stírá

552 -BuDdh@- | 14. ledna 2010 v 16:49 | Reagovat

mělo by se to dělit na hip hop a hip pop.

553 Radši anonym | 14. ledna 2010 v 20:55 | Reagovat

Ophelie: Nevím. Nemyslím,že velký úspěch a hodně fanoušků znamená dobrou hudbu. Nejlepší hudba je většinou od těch co to nědělají pro prachy a nejsou známí po celým světě.

A je pravda že Hip hop šel do kytek. Hlavně co se týče mainstreamu,ten od konce 90´s nestojí vcelku za nic. Underground a rappeři co nevypadaj a nechovaj se jako fifty mají i dnes dobrá alba,bohužel ne v rádiích TV atd. Ale tahle ,,undergroundová,, atmosféra mě děsně baví. Nepotřebuju aby moji hudbu znalo milión lidí,hlavně že je kvalitní.

R.I.P. real rap

554 $aintt | E-mail | 14. ledna 2010 v 22:32 | Reagovat

[553]: Moje rec. lip bych to nerek ( teda nenapsal):D pripada mi ze pokud rapper nema dneska ve videoklipu ( hlavne USA scena) auta za miliony dolaru, devky a penize vsude kolem jako by nebyl. v textech vsichny nadavaj jak nejsou underground a 'hard core G' pritom jsou to komerecn sracky. Ale tim nechci rict ze jsou to vsichni, to ne.  Nj kde je ten rap co tu byl pred 10 - 15 lety.

555 OphelieWindsdorf | 15. ledna 2010 v 15:11 | Reagovat

[553]: Tak maximálně u hop hop  8-)

Pochybuju, že AC/DC nebo Iron Maiden nemají velmi dobrou hudbu.

Taky by mně zajímalo, jak se teda o té skupině dozvíš, když nejsou známí? Prohledáváš internet nebo chodíš po barech či klubech kde mají hop hop vystoupení anebo přátelé?

556 Já (autor) | E-mail | Web | 15. ledna 2010 v 15:17 | Reagovat

[555]: ale i v metalu přece máme komerční průjmy,které lidi znají,ale nic kvalitního nehrajou

557 Metalman007 | 15. ledna 2010 v 16:56 | Reagovat

[27]:ani zdaleka, hudební styl musí splňovat určitá pravidla, musí mít hlavu, patu, a nějakou kvalitu...
Nepovažuju za hudební styl to, když si člověk stoupne na podium, jako hudba v pozadí slouží "něco" vytvořené počítačem, okolo má samé barbie v plavkách, které mají dohnat ty kraviny, co tam padají... texty !u většiny!
(vyjímky jsou, to nepopírám...) stojí za kulové, bůh ví, kdo je vlastně napsal...
Celá záležitost hip-hop je založena na oblečení, prodávání cetek jako řetězy s dolarem, a velkorysého přispění MTV, která by bez hip-hopu nemohla zaplácávat mezery v programu ukázkami z "cool" života raperů

prostě hip hop je hudební styl z 15%, zbytek je reklama na věci...
Ty navíc brzy vyjdou z módy, a vezmou hip hop s sebou...

558 Buldok | E-mail | 15. ledna 2010 v 19:10 | Reagovat

[556]: autor-Souhlasím s tebou že i v metalu jsou komerční skupiny, komerce se v dnešní době najde téměř všude... Ale bohužel, zrovna Rammstein na mě tímhle dojmem komerce působí... jako jedna z mála kapel, dál bych přidal Slipkokoty, dohromady nic neumí, je to banda feťáků a spousta kapel hraje líp jak oni ale bohužel nejsou ani z poloviny tak známé. Divím se jak se mohli dostat tak nahoru, nejspíš svým zjevem, jinak by to byl úplnej propadák, takhle je pravda že jsou aspoň originální...

559 Buldok | E-mail | 15. ledna 2010 v 19:34 | Reagovat

Pro všechny vypatlany hopery co budou pořád tvrdit že metal je o blití apod. Zkuste se podívat třeba na tohle video http://www.youtube.com/watch?v=kcB6SgkG4AE zaposlouchejte se do toho, Lars Ulrich patří mezi nejlepší bubeníky světa, to první kytarovy sólo, to je něco úžasnyho... Ty prví melodie, ta energie až se to rozjede. Zkuste se zadívat na to video, pokud nerozumíte textu. Třeba na to přijdete. ;-)

560 Já (autor) | E-mail | Web | 15. ledna 2010 v 20:27 | Reagovat

[558]: vím,Rammstein nejsou zrovna ukázkou nekomerční undergoundové skupiny...
Pro mě jsou to naprosté hudební začátky. Jako kluk jsem poslouchal Kabáty,pak Rammstein,pak nějakou dobu lehce 'dostupné' metalové skupiny a až pak jsem došel k těm pravým kvalitním skupinám (od heavy metalu přes metalcore a black metal až po folk metal).
Nicméně na R+ jsem nezanevřel a pořád je mám moc rád. Tvrdá němčina,Tillův hlas,dokonalé show,skvělé texty,promyšlené a přínosné videoklipy...

561 Buldok | E-mail | 16. ledna 2010 v 14:56 | Reagovat

[560]: Zkoušel jsem jeden čas taky Rammsteiny poslouchat, ale nemohl jsem překousnout to prolínání s ,,moderní hubou.´´ Něco ale si na nich přeci jen cením, taky se mi líbí zpěvákův hlas a spolu s hrubou němčinou to vyniká... Je dobře že zpívají ve svém rodném jazyce, kam to dotáhly ostatní německé skupiny oproti Rammsteinu? Ani do poloviny, myslím že to že většina zpívá v angličtině na tom má podíl, většina lidí Rammstein zná, alespoň od názvu, ale např. Kreator? To spousta lidí netuší o co jde, ikdyž já je mám radši než Rammmsteiny. Zkrátka pokud česká, německá atd. kapela místo ve svém rodném jazyce zpívá v angličtině, která je všude, pro lidi to ztácí tu správnou ,,exotiku´´ a kapela se tím zařadí mezi široký pruh kapel kterých je plný svět... V tom je Rammstein originální. A možná jim to ubírá na komerci.

562 Já (autor) | E-mail | Web | 16. ledna 2010 v 16:20 | Reagovat

[561]: Taky mám rád,když zpěvák zpívá svým rodným jazykem. Třeba finští Korpiklaani nebo ruská Arkona

563 Radši anonym | 16. ledna 2010 v 16:55 | Reagovat

[555]: Co je zas za nový výraz hop hop? To je zas nějaká tvrďárna?

Jinak opravdu si nemyslím,že jen u hip hopu je komerce. Ano je tam ve větším množství,ale plno lidí tady je důkazem,že znají hlavně fiftyho. Já to nikomu neberu,neříkám ať každej poslouchá víc,ale vadí mi to odsuzování. On i kvalitní mainstream byl. Kdyby žili Tupac,Biggie a jiní,z mainstreamu 90´s tak 50 cent může prodávat ledatak hamburgery v Mekáču.

Stále doufám,že pomine tahle doba kdy si na sebe 10 ti letý děti vemou XXXL a hrají si na drsný. A to už je ot te´d mnohem lepší než to bylo před cca 3 rokama.

564 Radši anonym | 16. ledna 2010 v 16:58 | Reagovat

Byť s tím tu asi moc nepochodím,ale tohle video mi přišlo zajímavý a vcelku mě pobavilo :D http://www.youtube.com/watch?v=3J5CFiv-bvQ - RUN D.M.C. ft. Aerosmith-Walk this way

A jinak jsem si vzpomněl ještě na druhou věc. Jak furt tvrdíte že Hip hop umí dělat každý,vemte si samotnýho DJ. DJing je taky strašně težkej,je to dost velká věda,i když vám to možná nepřijde )))

565 Buldok | E-mail | 16. ledna 2010 v 19:14 | Reagovat

[562]: To máš pravdu, sice Rusy moc rád nemám, ale skupiny jako Arkona, Temnozor atd. mám dost rád, je to fakt silná hudba... Škoda že tyhle kapely, především Temnozor jsou odsouzeny kvůli svým politickým postojům, dělají kvalitní hudbu, která má smysl. A to se dneska jen tak nevidí...

566 -BuDdh@- | 21. ledna 2010 v 6:20 | Reagovat

Ano, pryč s englisch sprachem. Je to všude. Myslím že se ale i tady může zvednout pořádná vlna tvrdé hudby s českými texty ( Antitolerance, DeadHead :-) ) Čeština je úžasný jazyk, prolíná se v ní slovanská melodičnost mluvy i germánská tvrdost. My jsme uprostřed. Myslím že se obejdeme bez textů, kde polovinu tvoří slova: Fuck, Mothafucka, Suck....

567 Freedy | 23. ledna 2010 v 20:02 | Reagovat

No opravil bych to. Hip hop prave, ze nebyl :) A metal jo ! :)

568 Erez Halevi | 24. ledna 2010 v 8:29 | Reagovat

Shalom Aleichem všem dobrým lidem.

Vždycky miluji tyhle stupidní články, protože jsou na jednu stranu k smíchu a na druhou stranu k pláči, protože poukazují na to, jak je lidská společnost neustále zpátečnická a nemá parkticky žádné tendence vytvářet společný dialog až na pár světlých vyjímek. Jedna společnost považuje obřízku za nechutnou, jiná zase považuje sex před svatbou za nechutný, asexuálům se sex nelíbí vůbec, et cetera, et cetera.

Nyní si rozebereme samotný článek.

"Dobře řvát neumí každý,dělat metal už vůbec ne"

- Dobře řvát umí každý novorozenec Homo Sapiens, tudíž nevidím, co je na tom, tak převratné.

"Dělat Hip-Hop naopak umí bezproblému každý od zhruba dvou let."

- To jsi zase prosím Tě vyhrabal kde? Najdi mi dvouleté dítě (s vyjímkou opravdových géniů), které by dokázalo za hodinu sesmolit dlouhosáhlý text o 250 řádcích. Bez urážky, ale teď jsi prokázal absolutní neznalost biologie a psychologie člověka.

"Ať chcete nebo ne,texty hoperů jsou úplně k ničemu. Dokáže je napsat každý,klidně vám i pomůžu a taky vám jich pár napíšu."

- Žádný problém. Rád si přečtu, pokud jsi sám schopen sesmolit kvalitní text. Určitě jsi také už v pořádném balíku a máš vilu s HD televizorem, bazénem a obsluhují Tě fešné hostesky jako Curtise Jacksona. Musím Tě však upozornit, že to není jen o textu, ale především o schopnosti zaujmout lidi, což většina takových misantropů, co na ulici řve "Metal 4ewer, hip hop suckz", nemá.

"Metalisti jsou opravdu chytřejší než hopeři,což můžete usoudit například z diskuze na tomto webu,z osobních zkušeností ale také třeba z tohoto článku. Chytří hopeři nejsou,i když za některé to možná píší maminky"

- Inu, gramatika opravdu není měřítkem inteligence daného jedince, třeba Ti jde matematika nebo fyzika, což jsou moje nejoblíbenější předměty už jen proto, že se za jejich solidní znalost ve společnosti nemusím rozhodně stydět. Nicméně, nauč se psát za interpunkčním znaménkem ve větě mezeru a na konci vět psát tečku, protože v tomhle má obtíž se vyznat vyznat.

"Hopeři tu nemají co dělat. Je to anti Hip-Hopový web. O jejich názor tu nikdo nestojí a to zejména proto,že už delší dobu opakují ty samé nesmysly typu "ŕvát umí každý."

- Najdi si jaký význam má slovo diskuze. Pokud odmítáš přijímat názory druhé strany, pak to jen svědčí o Tvé vlastní omezenosti a absolutní neschopnosti existovat v běžné společnosti. A propos diskuze je založena na debatování různých úhlů pohledu, což nařízení v Tvém článku jednoznačně narušují.

"Zákon nám sice zatím není nakloněn,ale můj názor na Hip-Hop je "Zakázat nebo zabít""

- A nebo pozavírat do koncentračních táborů nebo mučit? Pro b-ha, co jsi za člověka? A já myslel, že už hlouběji klesnout nemůžeš.

"Hopeři neposlouchají metal ne proto,že by se jim nelíbil,ale proto,že se prostě bojí a tak ho poslouchat nemůžou."

- Bez komentáře.

Celé to svědčí o tom, že si pomalu nevidíš ani na špičku vlastního a nosu a budeš ostatním kázat, že jen to Tvoje je to jediné a správné, přesně jak to dělali ve středověku křesťané, na které většina metalistů tolik plive. Doporučuji, aby sis laskavě zametl před svým vlastním prahem.

Ale, co se tady vlastně namáhám, když můj komentář smažeš, že?

Jenom bych chtěl upozornit, že se nezastávám ani jediné strany, protože by to bylo vzhledem k mé povaze naprosto nemyslitelné.

Mazal Tov.

569 Já (autor) | E-mail | Web | 24. ledna 2010 v 9:03 | Reagovat

[568]: proč bych ho měl mazat? I když jsou lidé,kteří píší komentáře dlouhé skoro jako samotný článek nesympatičtí,nebráním jim v projevu.
Ke řvaní: metalový screaming a growling je technicky neuvěřitelně náročná technika zpěvu. Od přirozeného řevu,který zvládne každý,se hodně liší. V tomto oboru existují i hlasoví poradci. Podívej se na http://screamuj.blog.cz/

K inteligenci: metal je hudba na poslech náročnější,krásná a pestrá. A Hip-Hop?

K zakazování a zabíjení: to byla úmyslné provokace.

A už teď jsi mimo a reaguješ na staré věci,vzhledem k tomu,že jsme v našich diskuzích tady dávno mnohem dál. Spíš teď útočíme na komerci a stíráme děti.

570 Buldok | E-mail | 24. ledna 2010 v 14:37 | Reagovat

[568]: Hochu přečetl jsem si prvních pět řádků Tvé inteligentní sračky a málem jsem usnul  [:tired:] Podívej se laskavě jak se chová většina těch hoperských šmejdů. Zrovna včera kánošům posprejovali zkušebnu těma jejich čmáranicema. Měli štěstí že polovina nás přišla o půl hodiny později, ti by to snad nepřežili. K Tobě mi sedí písnička Andílek od Daniela Landy  :-D
,,Ve škole andílek, teďka debílek  :D !!!´´

571 OphelieWindsdorf | 24. ledna 2010 v 16:31 | Reagovat

[568]: Tedy musím říct, že tvůj příspěvek je vynikající, ale pochop, že je to pouze provokace hoperů a lidi si tu chtějí vyčistit svědomí. Venku v realitě s tím nic nemohou udělat a tak mohou aspoň na internetu napsat svůj názor, protože jsou pod anonymitou, i když policie dokáže vyhledat člověka podle ip a jiných záležitostí.

572 OphelieWindsdorf | 24. ledna 2010 v 16:33 | Reagovat

Ale měli by jsme začít řešit něco jiného.

Dám za pravdu, že tu řešíme v celku hovadinu, protože by se muselo použít násilí, aby někdo dělal něco co se mu nelíbí a na to jsme přece už dost civilizovaní, ale za pár desítek let to jeden národ udělá  -> http://www.youtube.com/watch?v=XIrDdLoiNq8

A až tu bude dostatek muslimů, tak si prosadí ty svoje zákony (myslím, že ve Francii nebo Anglii už to zkoušeli, aby povolili jejím dcerám roušku přes hubu).

A víte jaké budou následky až se to stane? Žádný hip hop, žádný metal, žádná svoboda, žádné pc hry, žádné oslavování na disco, žádné koncerty, dále budeme muset chodit do mešit, sundat si tam boty a plazit se po čtyřech a věřit v boha a když to nebudeš dodržovat, tak ti třeba uříznou hlavu za živa =X. Jsou i videa ...

Z toho vyplývá, že hlášky typu, metal 4ever nebo hip hop 4ever nebudou existovat, takže spíš by jsme měli řešit co s muslimama než co kdo poslouchá :-|.

573 Buldok | E-mail | 24. ledna 2010 v 17:29 | Reagovat

[572]: Moje řeč, s těma muslimama... Pokud si lidi budou i nadále hrát na to jak neskutečně jsou multikulturní, jak je vše OK, jak se mají lidi rádi, bez ohledu na rasu, národnost, náboženství atd. Budeme cizinci ve vlastní zemi! Proč jsou lidi automaticky podezříváni z neonacismu když jim tohle vadí? Proč by se v naší zemi měli stavět mešity a podobny hovadiny, na úkor našich tradic? Lidé nějak zapomínají čí je naše vlajka, čí předkové bojovali za naši samostatnost a svobodu... Byli to předkové vietnamců co mají za stánkem pěstírnu marihuany? Byli to předkové ukrajinských mafiánů? O cikánech, pardon vznešených Romech ani nemluvím.

574 Radši anonym | 25. ledna 2010 v 17:23 | Reagovat

[573]: No s tím prolíváním krve za svou samostatnost, sme už pár set let nebojovali. Ani v druhé světové. Byť bysme proti německé armádě neměli šanci,když bychom byli tak hrdinní národ tak bychom bojovali ,,na protest,, ale to by se čechovi zas tak umírat nechtělo. Poláci bojovali,hodně ztratili ale když už nic,tak dali najevo že s tím nesouhlasí. Jinak jsem tolerantní vůči náboženstvím a rasám,je to každého věc,pár mešit by mi zas až tak nevadilo,ale nic se nemá přehánět a vše by mělo být pod pravidly.jenže kdo taková pravidla vytvoří a bude je dodržovat? )))

575 Buldok | E-mail | 25. ledna 2010 v 18:43 | Reagovat

[574]: Je to ale na nejlepší cestě, jak se stát cizinci ve vlastní zemi. :-?

576 Radši anonym | 26. ledna 2010 v 14:30 | Reagovat

[575]: Já nevím,zas bych to neviděl tak černě. To ukáže až čas.

577 OphelieWindsdorf | 26. ledna 2010 v 15:14 | Reagovat

[576]: Měl by sis dát facku. Víš kdo jsou vůbec muslimové?! To jsou prasata jako nacisti a možná jsou i horší! Proti takovým jako oni ti tvoje diplomatické a multikulturní kecy nepomohou. Nebudeš dodržovat jejich náboženský zákony, tak ti uříznou hlavu za živa a ještě se tím budou chlubit... Když už zkoušeli prosadit tu roušku přes hubu u svých dcer, tak doufám, že ten tvému tolerantnímu mozku dojde, že by si měl začít používat zdravý rozum. Díval si se vůbec na to video?

578 OphelieWindsdorf | 26. ledna 2010 v 15:37 | Reagovat

Pro lidi typu "Radši anonym" (zaslepen tolerancí a multikulturou)

-> http://www.eurabia.cz/Articles/88-ja-muslim.aspx

A z tohohle článku je mi na blití

->http://www.eurabia.cz/Articles/3856-zensky-raj-zeny-pod-botou-allahovou.aspx

Já vím proč "Radši anonym" má multikuluturní názory. Civilizované země by se nikdy nechovaly jako prasata (až teda na nacisty 8-)). Muslimové nejsou civilizovaní a drží se jejich náboženských zákonů. Jsou to fanatici!

579 Radši anonym | 26. ledna 2010 v 17:34 | Reagovat

Ophelie: Promiň,ale nám asi není souzeno shodnout se. Že chtějí nosit roušku je jejich věc,je ot jiná kultura a je ot jejich zvyk. A nevěř zprávám kde zase říkají že všichni muslimové jsou strašně špatní. Ne každej muslim si veme plastickou trhavinu a půjde se odpálit.

580 Buldok | E-mail | 26. ledna 2010 v 18:26 | Reagovat

[579]: Jo ukáže to čas, dobry no, jenom aby nebylo pozdě. Hele jako ta rouška přes hubu, ať si ji nosí, ale doma. Proč trpět cizí kulturu, cizí lidi ve vlastní zemi? Co nám to přinese? Krom problémů mě nic nezajímá. OphelieWindsdorf na teba vystartovala až moc, ale má pravdu. 1000 krát radši aby se k moci dostali neonacisti než muslimové. Ti si alespoň váží svých lidí. Že všichni muslimové nejsou špatní? Drtivá většina je, tak proč to trpět? Já nechci aby moje děti tu jednou byli cizinci, učili se cizí hymnu, místo české vlajky aby vlála vlajka kapitalistické unie. Ty ano? Situace v naší zemi se dostává do extrému, všude je totální bordel, vyřeší už to zase jen extrém.

581 Radši anonym | 26. ledna 2010 v 18:51 | Reagovat

Jak víš že je to většina? Protože ve zprávách vidíš že tu se odpálil tenhle,tam zase jinej? Nácci že si váží svých lidí? Že teda bijou kohokoliv už za blbej pohled na ně. Nejsou schopni diskutovat,vyhrožují pouze násilím atd. To je opravdu lepší vláda. A proč nemůžeš tolerovat něčí kulturu? Není snad jedno jestli mají roušku nebo ne? Toto je zrovna teda to nejmenší co by ti mělo vadit. A s tím přistěhovalectvím. Dneska za otevřené unie je to trapnej argumnet. Jestli nechcete přistěhovalce,tak se pak nedivte až vycestujete do anglie,budete tma chtít bydlet a budou se na vás fdívat skrz prsty jen proto že jste z ČR. A to proto, protže vás odsoudí už kvůli tomu odkud jste. Vy je zas soudíte podle náboženství.

Btw,kdyby muslimové byli tak agresivní jak si myslíte,a ten počet těchto ,,fanatiků,, tak vysoký,proč tu nemáme teroristický útok co druhej den?

582 Buldok | E-mail | 26. ledna 2010 v 19:13 | Reagovat

[581]: Mě náckové nevadí, nikdy jsem s nima problémy neměl, naopak, pouze s jejich nepřáteli, proto se klaním na jejich stranu a mají moji podporu. Muslimů ještě tolik u nás není, naštěstí. Proč bych lezl do Anglie? Mě v ČR nic neschází, mám to tu rád. Jako proti cestování nic nemám, pokud se každý vrátí odkud přišel. Proti cizím kulturám bych taky nic neměl, pokud by se drželi tam kde mají a nevnucovali se na každym kroku!!! Pak není divu že to někoho nasere.

583 Radši anonym | 27. ledna 2010 v 8:07 | Reagovat

Hmm tak první věta mi stačí a už to nemusím ani komentovat

584 Buldok | E-mail | 27. ledna 2010 v 18:15 | Reagovat

[583]: Nikdy mi žádnej z nich nic neudělal, dva roky sem s nima chodil do jedny posilovny a bez jedinyho problému! Na brigádě sem s jedním dělal žádnej problém. Stačí je neprovokovat, prostě buď s nima souhlasím a když ne, tak se o tom s nima vůbec nebavím. Někteří sou sice takoví jednoduší, ale divil by ses kolik z nich má maturitu. Možná by se všichni divili kolik lidí se mezi ně tajně hlásí nebo s nima alespoň sympatizují. V průměru každej desátej policajt a armáda je jich doslova narvaná :-D Bývají to prostě normální lidi, jenom trochu bojovnější. Stačí je neprovokovat, to je moje zkušenost.

585 OphelieWindsdorf | 27. ledna 2010 v 18:55 | Reagovat

[583]: Proč vůbec neposloucháš zdravý rozum? Srovnej třeba muslimy s romy. 95% romů se nikdy nezmění. Vypadá to, že si neviděl to video "kolonizace Evropy" muslimama (ten můj odkaz na youtube). Ve videu, tam muslim prohlásil: ,,My nebudeme používat zbraně a terroristické útoky k dobití Evropy, ale my dobudeme Evropu vagínami našich žen." A to je taky pravda. Muslimové mají obrovskou porodnost a do budoucna prohlásí státy za muslimské státy! Německo jako první veřejně promluvilo, že v roce 2060 se Německo stane muslimským státem a taky hned byli považováni za rasisty. Ta multikultura vám vlezla na mozek a ted' nedokážete racionálně uvažovat. Proč si nejdřív nezjistíš, co muslimové jsou?

Muslimové v Evropě se přizpůsobují, protože zatím jich je menšina, ale co se stane až jich bude víc jak nás?

V celku na toto téma je hrozně moc článků a tak je těžké najít krátký bodový výklad o životě muslimů, ale doufám, že postačí bodový pravidla o tom jak se chovají k ženám (z toho článku je mi na blití)
-> http://www.eurabia.cz/Articles/3856-zensky-raj-zeny-pod-botou-allahovou.aspx

Až se vyhlásí v Evropě první muslimský stát, tak pak budeme vědět jestli se zcivilizovali nebo ne.

Všechno ukáže čas, ale lepší by bylo jednat. Lidé budou mezi sebou bojovat, dokud tu nebude vládnou jeden režim po celém světě.

586 Radši anonym | 27. ledna 2010 v 21:04 | Reagovat

[584]: Bojovnější? Promiň ale idea nacismu se mi příčí,a je mi jedno jestli člověk má ZŠ nebo VŠ. Jinak,však mi taky stav naši armády přijde žalostný. Momentálně teď mi přijde pravicový extremismus hodně veliký riziko,protože už to nejsou banidčky grázlů,ale začínají se organizovat atd.

[585]: A ty si pro změnu viděla jedno video,a děláš z toho tragédii. V evropě zž je vcelku dost muslimů. Slyšís co druhý den že by dělali problémy? A myslím,že není důležité co prohlásil JEDEN muslim ve videu.

587 Buldok | E-mail | 28. ledna 2010 v 16:13 | Reagovat

Oni jsou ale skoro jediní koho ještě zajímá jak to tu dopadne. K tej multikultuře - v Africe ještě dnes u spousty kmenů dodržují tu odpornou tradici-ženskou obřízku. Je podle tebe normální že tam mnohdy ani ne 15-ti letým děvčatům dělají něco tak hrozného?! To bychom v naší zemi mohli snášet i tohle. Nezlob se na mě, ale tohle mezi lidmi v 21. století nemá co dělat a jebu na to že je to jejich tradice.

588 CripZ_christox | 28. ledna 2010 v 20:05 | Reagovat

heh Zákon nám sice zatím není nakloněn,ale můj názor na Hip-Hop je "Zakázat nebo zabít" to same muzou ricxt hoperi o metalu lol xD fakt take diskuze ja uplne miluju ze takove lamy nic vic neumi tak ripou do hip-hopu. Asi nam zavidite jak mi hoperi chodime oblikani se retezi nakrku a vy ne co? xD take diskuze jsou jen o zavisti a neboj se hip-hop nechcipne xD

589 Buldok | E-mail | 29. ledna 2010 v 10:59 | Reagovat

Co to meleš? Zrovna vám závidíme oblíkání, zrovna vám ty vole, si představ že já taky nosím řetěz na krku. Když potkávám hopery jak si to šmajdají ve 20-ti stupňovym mrazu, ty vaše gangsta, cool botky s co největším jaztykem obaleny sněhem, klepou se zimou jak ratlíci, to je mi jich až líto když si kráčím v těžkých botech s ocelovou špicou. A v létě si vezmu normální botasky. A vůbec vsadím se že bys na mě na první pohled vůbec nepoznal co poslouchám. To že má někdo hadry za 30 tisíc a háro až k řiti, to z něj ještě metalistu neudělá. Sám mám jednoho takovyho kámoše a o metalu ví hovno. Toť vše k tomu oblíkání.

590 Radši anonym | 29. ledna 2010 v 13:00 | Reagovat

[587]: Přecházíš k jinému tématu,bavili jsme se o muslimech. Přijde mi stupidní srovnávat ženskou obřízku s nošením těch roušek. To je něco úplně jiného.

591 Radši anonym | 29. ledna 2010 v 13:01 | Reagovat

[588]: Posloucháš 50 centa a jiné? A podle nicku soudě,jestli si hraješ na gansta z gagnu Cripz,tak si dej facku,a hodně velkou a prober se do normálního světa. Jsem hoper,ale gangy u nás jsou trapný.

592 Buldok | E-mail | 29. ledna 2010 v 18:37 | Reagovat

Nepřecházím k jinému tématu, reagoval jsem na toho blbečka. Že se to nedá srovnávat? Jde o princip, povolí se jedno a zanedlouho budou chtít další práva. A může to skončit i tak že si afričtí imigranti budou své hnusné zvyky praktikovat na našich ženách. To by jednou mohli povolit třeba i kanibalům aby nás žrali, když se jim bude chtít, protože to je přeci jejich zvyk, jejich kultura, tak proč jim bránit a nepodporovat je v tom. A to je myšlenka toho odporného výmyslu který je vtloukán dětem už od 1. třídy-multikultury.

593 Radši anonym | 29. ledna 2010 v 21:01 | Reagovat

Nejde o princip,podle mě,a nedá se to podle mě srovnávat-tyhle dva jevy určitě ne. Ano,jsem zastáncem multikultury,ale odsud podsud. A nebylo by jich tak moc,aby to mohli jen tak bez následkům dělat našim ženám.

Ale jsem rád,že tu probíhá rozumná diskuze na jiné téma konečně :)

594 OphelieWindsdorf | 29. ledna 2010 v 21:51 | Reagovat

[593]: A až bude muslimů víc jak nás, tak co pak? Jestli v Evropě budou platit ty šílené muslimské zákony, tak budu muset emigrovat někam kde nejsou, ale to se mi už nebude chtít pryč, když mi bude kolem 50-60 let.

Určitě do budoucna, co já vím 5 000 rok, nebude ani jeden bílý člověk pochodovat na této planetě, ale to mi zase tak nevadí, protože za to si mohou bílý sami -> HAMTY, HAMTY AT' MÁM VÍC NEŽ TAMTY! (doufám, že vám došlo, co tím bylo míněno)

595 Já (autor) | E-mail | Web | 29. ledna 2010 v 22:40 | Reagovat

[593]: no já si nejsem úplně jistý správností diskuse o muslimech na hudebním webu,ale budiž...

596 Radši anonym | 30. ledna 2010 v 9:18 | Reagovat

[595]: Furt smysluplnější než když přijde metalista,napíše jak jsou hopeři trapní a hoper ho vypičuje. Nebo naopak.

[594]: Nemyslím si prostě,že by nás až tka ovládli,můj názor. A přemýšlet co bude v roce 5000 je vcelku zbytečné,když se naše lidstvo může samo zničit klidně i za třicet let.

597 Buldok | E-mail | 30. ledna 2010 v 9:30 | Reagovat

Je opravdu blbost přemejšet co bude za 5000 let. Ale tohle se netýká 5000 let, to se týká docela blízké budoucnosti a budoucnosti další generace. Člověče přestaň si to malovat jak je vše OK, protože nic OK není a už tuplem nebude, s takovýmto režimem.

598 -BuDdh@- | 30. ledna 2010 v 15:13 | Reagovat

Proč je současný svět v prdeli? Protože si někdo "chytrej a civilizovanej" řekl, že jsou všichni lidi stejní. To je blbost. Některé věci jsou asi opravdu dány rasou, podívejte se. Černoši v Africe jsou katastrofa. Proč se tam náš "vyspělý svět" vůbec vesral? Jenom jsme jim poskytli zbraně, aby se tam navzájem zabíjeli ještě rychleji. Jsou samozřejmě inteligentní černoši, ale ti co sedí pořád v Africe jsou pro budoucnost ztraceni. Dále máme bílé. Podle nich řídíme celý svět. Myslíme si, že stejné životní hodnoty jako bílí má i zbytek obyvatelstva planety Země. Není tomu tak. Jsou tu žlutí. Prokazují se jako jedni z nejinteligentnějších lidí. Mají pokoru a zatracenou výdrž. Jsou neuvěřitelně produktivní. Tím nám, bílým, zničí průmysl. A muslimové. To je průser. Proč? Protože Islám je v současnosti jediné náboženství, kterému fakt někdo věří tak, že by za něj zemřel. Fanatismus je zlo. Proč my se kurva do toho světa za hranicí tak sereme? Chápu obchodníky s ropou a se zbraněmi, těm je to putna, hlavně když jsou prachy. Ale posílat tam vojáky aby tam udělali "pořádek" ? Tam je to ztraceno, smiřte se s tím.

599 Buldok | E-mail | 30. ledna 2010 v 16:38 | Reagovat

Moje řeč, lidé si už dávno rovni nejsou to je blbost. Lidé si naposled byli rovni když lezli po stromě a zkoumali jak chutná list z dubu a jak mravenec :-) Jo tenkrát si lidi možná byli rovni, od té doby ne !!!

600 OphelieWindsdorf | 30. ledna 2010 v 19:57 | Reagovat

Víte, jak by se dali zastavit muslimové bez násilí? Úplně by stačilo dát limit porodnosti jak to je v Číně. Máš víc dětí? Tvoje smůla. Žádné příspěvky. Od čeho jsou přece gumy?! V Africe jim to nabízeli, ale nějak to nevyšlo. A myslím, že by ještě jedna "KULTURA" romů byla proti, protože taky mají hromadu parchantů!

Radšianonym -> Nechceš se zastat taky romů? Co takhle jít do nějaké klasické romské rodiny na návštěvu? :-D  :-D  :-D Je opravdu trapné vymlouvat se na 5%, které za něco stojí.

Romové, Muslimové a Bílý si nikdy nebudou moct být rovni. Všichni máme jinou mentalitu a to se nedá změnit. LIDI SI NEJSOU ROVNI! Copak nevidíte tu velkou finanční díru mezi chudým a bohatým? Copak nevidíte jak velká je díra v technologickém pokroku mezi Evropou a Afrikou?

PS: Civilizovaní lidi si na hlavu nehodí atomovky, ale muslimové to klidně udělají, protože věří v posmrtný život, který je 100x lepší jak jejich normální.

Jo a ještě jedna trapná poznámka: Už se nemůžu dočkat, až tu budou ty muslimské zákony a já budu muset poslouchat tu jejich šíleně hnusnou, trapnou a ponižující hudbu  :-D

Zobrazit novější komentáře

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.