Komentáře

Zobrazit vše (664)
Zobrazit starší komentáře

601 Já (autor) | E-mail | Web | 30. ledna 2010 v 21:28 | Reagovat

[600]: :-D dobře s tou hudbou... Ale i mnoho bílých věří na posmrtný život.

602 OphelieWindsdorf | 31. ledna 2010 v 11:38 | Reagovat

[601]: To je ale blbost ;-) Neexistuje posmrtný život, stejně jako bůh a podobné nadpřirozené věci. V posmrtný život věří pouze ti, kteří nedokážou přijmout fakt, že po smrti prostě nic nebude. Vesmír se skládá z fyzických pravidel, takže mi vysvětli, jak by asi fyzicky mohla mysl vlézt někomu jinému do mozku? :D Já se o vesmír zajímám a čtu si o tom a kdyby jste si taky o tom četli, tak by vám došlo, že nic podobného ani existovat nemůže. Nevadí mi náboženství, klidně se modlete a myslete si, že se znova narodíte :-?, ale vadí mi, když mi to někdo bude cpát a to muslimové budou dělat, protože ty jejich pitomé mozky si myslí, že bůh existuje a je všudy přítomný. Všechno se dá logicky vysvětlit...

Pokud jste věřící, tak to nesmíte poslouchat METAL ;-), protože poslouchání tvrdé hudby je hřích.

603 Já (autor) | E-mail | Web | 31. ledna 2010 v 12:53 | Reagovat

[602]: :-D poslouchání tvrdé hudby je hřích? Kdes to vzala?
Já věřím,že je Bůh,ale nejsem součástí církve,metal poslouchám a nevadí mi ani satanismus.

604 Buldok | E-mail | 31. ledna 2010 v 15:26 | Reagovat

V tomto s tebou ale souhlasit nemůžu, je spousta kapel které hrajou white metal - opak black metalu, často hrajou opravdu tvrdě, nezřídka kdy kvalitní death metal. A přitom ve svých textech oslavůjí ježíše krista, boha atd. Já osobně nepatřím ani k jedné straně. Pár kapel co se k satanismu hlásí si z nostalgie poslechnu, protože jsem na nich vyrostl, ale zároveň k smrti nenávidím ty čůráky co poslouchají metal ani ne rok, chodí oblíkaní s prominutím jako piče, ověšení pentagramy a jinými znaky o kterých ani neví že jsou křesťanské a pak říkají jací jsou křesťani pokrytci... Je to k smíchu, tihle fakani co je to za rok přejde, pentagramy zahodí a začnou pro změnu čmárat po zdech áčka ;)

605 Radši anonym | 31. ledna 2010 v 16:24 | Reagovat

[600]: V baráků máme romy a nikdo s nimi nemá problémy. Už několikrát jsem řekl,že se nechci zastávat žádné skupiny,ale ať se každý soudí podle toho jak se chová a co dělá.

Poslouchání tvrdé hudby že je hřích,to mě zas rozsekalo :D Není třeba Mojžíšovo jedenáctero? 11)Tvrdé hudby neposlechneš? :D Když čteš o fyzice a o vesmíru,četla si bibli když tu tak zpochybňuješ Boha? Já sám nevěřím v žádného boha,ani v něco nadpřirozeného,je to sám člověk kdo si řídí osud. Církev jako skupinu nesnáším,protože byla schopna několik desetiletí provádět prakticky teror na lidech,kteří se nechtěli podvolit křesťanství,brali odpustky atd.K tomu si vemzměme například Křížové výpravy,vraždění v zájmu šíření křesťanství. Mír a láska? Hahaha

K šprckám do afriky,vono je to i těžký,dost velký význam tam mají např. křesťanské misie,jenže papež žijící v celibátu tuto variantu neschvaluje.

Brát si příklad z číny je něco strašnýho,protože tahle země je v hodně velkejch sračkách. Slova demokracie tam má vážně hodně velkej význam. I když u nás lidé asi taky rychle zapomínají,podle toho jak rostou komoušům volební preference.

Civilizovaní lidé si nehodí na hlavu atomovky- USA?Rusko? A s použitím atomovek za druhé světové války souhlasím. Japonci se do té války neměli vůbec co srát,a navíc podle několika nezávislých odhadů bylo použití těchto bomb ,,šetrnější,, než invaze,která by si vyžádala víc obětí na obou stranách,a protáhla by válku ještě minimálně o rok. Co se týče atomové energie,než Hirošima a Nagasaki mě sere mnohem víc Černobyl,kterej jen ukazuje jak byl sovětský blok hloupě organizován debily.

Běž si radši přečíst nějakou další chytrou knihu o vesmíru.  ;-)

606 OphelieWindsdorf | 31. ledna 2010 v 20:31 | Reagovat

Někde, to o tom metalu, psali a mysleli právě ty s tématem satana, smrtí, anti-christa a podobně.

Radšianonym: V bibli se uvádí jak vzniknul svět (Genesis) a snad vám asi logicky může dojít, že žádný bůh nemohl vytvořit moře a podobně. Průběh života byl vědecky dokázán evolucí, takže stvoření světa v bibli je čistá lež. Samozřejmně, že bible obsahuje víc než jenom stvoření světa, ale oni za to nemohli, že si vymýšleli, ale dneska, v období technologického růstu, je absurdní myslet si, že bůh existuje, že existuje posmrtný život a podobně.

A to všechno souvisí s muslimama. ;-) Oni furt věří, že existuje bůh a podobné sračky. Ale tohle tlachání nemá ani cenu, když stejnak máte furt stejný názor. Multikultura ... pffff. Zpamatujte se s multikulturní myšlenkou :D

607 Buldok | E-mail | 31. ledna 2010 v 20:58 | Reagovat

Křesťané jsou, ale takoví neškodní blázni, něco jako to co můžeme vidět třeba ve filmu Kladivo na čarodějnice, to už dnes nehrozí. Víra v Boha, ale někomu třeba i zachrání život. Spoustě starým a nemocným lidem, kteří nemají nikoho a jsou nemocní, může pomoct právě víra v něco. Potřebují něco co jim pomůže najít v sobě tu vnitřní sílu, nebo tu starost jakoby s něčím sdílet. Pro smrtelně nemocného člověka to může být opravdu záchrana. Prostě neví kudy kam, tak vezme růženec, dá se na modlení, pak má pocit že v tom není sám, na něco to upne, dá mu to sílu jít dál a když se vyléčí, bude všechny přesvědčovat že mu pomohl Bůh a vlastně mu pomohla ta víra. Křesťanství je neškodné, jsou tu horší idioti, třeba Jehovisti :) no už se na ně nemůžu dočkat, na čuráky :-D až je pošlu do prdele, jako všichni. Tihle idioti by nechali zemřít vlastní dítě, než aby dostalo krev od někoho jiného :\ Mělo by se rozlišovat na věci špatné a dobré, ale ty špatné prostě zakázat. Kam jsme to došli s tolerancí? Všude je totální bordel.

608 -BuDdh@- | 6. února 2010 v 0:33 | Reagovat

Vy si myslíte, že muslimům vadí že mají hodně dětí? Ani náhodou.

Víte co je jediná věc, která mě na křesťanství sere? Že tomu  bezmezně věří lidi, kteří si neumí udělat vlastní názor na věc a o dané věci vůbec nic neví ( jedna fanaticky věřící, ale úplně blbá dívčina mě nedávno zaskočila tím, že nevěděla, že se na to musí platit, a to z peněz veškerých daňových poplatníků ). Veškerá pohroma je založena na blbosti a nevědomosti lidí ( příklad: Ophelie, něčeho se tady chytrého dočte a pak to prosazuje agresivnější formou ).

Říkat že ten kdo poslouchá metal nemůže být věřící je naprostá pitomost, vždyť kolébkami metalu jsou Anglie a USA, kde je věřící vetšina obyvatelstva. Tam je ale chození do kostela spíše tradicí, a to se mi líbí. Problém je jenom v té zatracené nevědomosti, spíše u církevních představitelů ( mladé kretény, ať už "křesťany" nebo "satanisty" nepočítám ). Kdesi jsem viděl reportáž o satanismu, kde byly předkládány názory kněze, a na místě je dementoval vedoucí představitel církve satanovy. Oproti knězi, který nevěděl o satanismu vůbec nic, věděl tenhle klučina o křesťanství dopodrobna úplně všechno. A ještě abyste pochopili, Satanismus není náboženství ale filozofie. A určitě nejde o uctívání satana. Ten se objevuje fakticky pouze v názvu organizace.

Lidi, neuděláme nějakou organizaci nezávislých volnomyšlenkářů?

609 Buldok | E-mail | 6. února 2010 v 12:55 | Reagovat

[608]: -BuDdh@- Naprosto s tebou souhlasím, ta reportáž o tom satanismu kde byl rozhovor s knězem a představitelem církve satanovi, nebyl náhodou ze Slovenska? To jsem asi viděl, docela zajímavy, jak ho ten kluk vystěroval  :-D Myšlenka satanismu opravdu špatná není a nejde tam o uctívání rohatých  :-D ale o tom většina ,,metalistů´´ které často potkávám nemají ani páru...

610 -BuDdh@- | 6. února 2010 v 15:14 | Reagovat

Jo, bylo to ze Slovenska... ale ten satanista byl myslím Čech. Kněz byl Slovák.

611 anastaz nowak | E-mail | 19. února 2010 v 17:27 | Reagovat

tento blog je to co jsem hledal jsem metalysta do morku kosí vlastně sem i satanysta ae to se propojuje ten kdo tenhle blog vlastní má dost velkou pravsu a taky vkus manowar jsou fakt dobry s nakonec vysvětlivka: hip-op houf imbecilních píčisů hopsá okolo pádia :-D

612 anastaz nowak | E-mail | 19. února 2010 v 17:31 | Reagovat

nwm co tou machruješ s vesmírem já v posmrtný život věřím tak jako vsatana v boha sidce né ae i tak plácáš tu hovadiny radši jdi někam na fyzikální chat než sem tady nemáš do dělat intelektuále

613 -BuDdh@- | 20. února 2010 v 19:57 | Reagovat

a nový debil se tu zjevil...

614 OphelieWindsdorf | 21. února 2010 v 15:30 | Reagovat

[612]: Nejsi sjetej? Děláš ty chyby naschvál nebo ne? Ukaž mi důkazy o posmrtném životě a budu věřit ... Vesmír má důkazy, ale co ty vaši bohové a satani? Kdepak jsou důkazy? V prdeli.

615 Buldok | E-mail | 24. února 2010 v 15:29 | Reagovat

No po delší době jsem se tu objevil a nestačím se divit  :-D čím dál větší sračky to tu jsou  :-D

616 -BuDdh@- | 24. února 2010 v 20:39 | Reagovat

Nic není jak bejvávalo. :-)

617 Tapee | 25. února 2010 v 2:34 | Reagovat

[550]: ze metal neje pro starsi lide sa pozri na scorpions abo na ozzyho :D:D

618 Radši anonym | 26. února 2010 v 14:38 | Reagovat

[613]: Myslím,že je to fake. Nějakej hoper,kterej je sám trapnej jak bůh ví co tady zkouší dělat že je dement metalista.

P.S. Buldok: Je to o dost větší sranec než dřív,jak nová ta i další vlna,máš pravdu :)

619 Buldok | E-mail | 26. února 2010 v 18:59 | Reagovat

[618]: No asi sem přestanu chodit. Pochopil jsem že i mezi hoperama se najdou v pohodě lidi a přitom se brutálně pobavil  :-D Nezklamali jak gangsta hošíci, tak kinder-metloši  :-D  :-D

620 Radši anonym | 26. února 2010 v 22:59 | Reagovat

[619]: Všechno je o lidech a blba můžeš najít všude. Zrovna v dnešní době na každém kroku. :)

621 -BuDdh@- | 8. března 2010 v 21:10 | Reagovat

Buldoku, neodcházej, už se to někdy odebírá správným směrem. diskuze o současném světě mají budoucnost. jinak nic než souhlas.

Radši Anonyme: debil tady, debil tam, všude kam se podívám! :-)

622 lil pimp | 10. března 2010 v 19:15 | Reagovat

debil vpravo debil vlevo vsechny bych je postavil a oholil. satky z oci bych jim sundal a pravy svet ukazal.

623 ◘◘◘◘◘ | 1. dubna 2010 v 15:38 | Reagovat

[614]: A jak ty můžeš tak jistě tvrdit co je po smrti? A kde jsou důkazy, že posmrtný život neexistuje? V prdeli. ;-)

624 ◘◘◘◘◘ | 1. dubna 2010 v 17:30 | Reagovat

He he to mi připomělo: ,,Vašu piču sem taky neviděl a věřim že ju máte!''

625 metalak | 6. dubna 2010 v 14:08 | Reagovat

??? Chtěl bych vidět tu křišťálovou kouli věštící zkázu hiphopu :D . Vyrost jsem na metalu /grind, death, trash/ a ten poslední styl kam bych rammstein zařadil je metal. Tenhle elektro pop s metalovými prvky a rapujícím zpěvákem je ubohej stejně jako tenhle nesmyslnou nenávist šířící blog :-!

626 Já (autor) | E-mail | Web | 6. dubna 2010 v 14:18 | Reagovat

[625]: Já tedy zvládnu poslouchat grind,death,thrash i Rammstein. Elektro pop? Rapující zpěvák? Už jsi je někdy slyšel? Na Rammstein jsem začínal a sám je vidím někde v industrial metalu.

627 Buldok | E-mail | 8. dubna 2010 v 18:34 | Reagovat

Ahoj děti a pár normálně myslících lidí :-D Jak tady válčíte? Vidím, že sem za těch pár měsíců o nic nepřišel :-D  :-D

628 MC Jiřík :) | 11. dubna 2010 v 17:14 | Reagovat

Poslouchám hlavně RAP(Ne HIP HOP protože jak už tu bylo řečeno hip hop
je kultura a ne druh hudby:) .Někteří lidé by si měly ujasnit rozdíly
mezi pojmy:hudební styl/druh hudby/hudební kultura/ .Bohužel velká
spousta dnešního rapu je neuvěřitelná komerce(Je to o ničem sledovat
samozvané "rappery" v klipech kde se bohužel vy...skytuje to klišé v
podobě tuny zlatých řetězů okolo krku a nejdražšího oblečení).
Je mi
téměř 17 let, a nemyslím si že je potřeba odsuzovat jakýkoliv druh
hudby jenom proto že se to někomu prostě nelíbí.Ta podstata proč
vlastně hip hopová kultura(a rap s ní)vznikla zůstala bohužel trčet v
90.letech minulého století.Neuvěřitelně mě ale dojímají lidi, kteří
vídí klasicky klip s 50 Centem, a kvůli tomu odsoudí celý hip hop jako
takový.Tehdy to bylo jiné, tahle kultura přišla od chudých černochů z ameriky(zdůrazňuju chudých a utlačovaných).
Tehdy
měly texty těch lidí nějaký smysl, stačí se podívat na lidi jako je
2pac,Snoop Dogg,Dr.Dre,Wu Tang,Public Enemy,Notorious B.I.G...
Dneska je to bohužel většinou text o tom Já mám prachy, šukám děvky a jezdim v bmwcož
je samozřejmě špatně. A už to neni jenom v americe, takový týpci už se bohužel vyskytujou i
mezi českými "rappery".Ano, taky se mi ale zvedá žaludek z 10tiletých
dětí co všude hlásí hip hop 4 ever a podobný s prominutím sra**y, když
ani neví o čem mluví.To je pak v tom případě jenom poza, která se ale
vyskytuje i u lidí v mém věku, kteří si řík...ají "hip hopeři" a chovají
se jak namyšlený hovada, a jsou tim, čím si myslí že jsou jenom třeba
kvůli tomu oblečení a jen proto že "teď to je cool".
Já sám se o
nějaký ten rap snažím, píšu texty, chodím oblečenej samozřejmě ve
volnejsich dzinach a vecech ale neprehanim to, protože vím co je a co
není důležité.Každý má právo, posluchat si co chce.
Doufám že se nad tím alespoň trochu zamyslíte, hlavně vy kdo nerespektujete jinou hudbu než se vám líbí. ;-)

629 Radši anonym | 12. dubna 2010 v 16:22 | Reagovat

[628]: Máš pravdu, a to ve všem. Ohledně 90´s se mi líbí věta co jsem kdysi někde četl: Kdyby žil Tupac a Biggie,tak 50 Cent prodává u Mc Donald´s.

Jinak hodně štěstí s tvou tvorbou :)

630 Buldok | E-mail | 12. dubna 2010 v 18:04 | Reagovat

[628]:Ty máš dobrej názor.

631 Mc´Švanci | 17. dubna 2010 v 9:42 | Reagovat

Ahoj ja poslouchám eminema. Metal mi nějak nevadí. Ale prostě si edokážu vysvětlit proč vám vadí hip-hop. uznávám že někteří hopeři a rapeři sou uplní blbové (nosí basketovej dres jak sukni atd...) ale jsou i dobří

632 Radši anonym | 21. dubna 2010 v 10:36 | Reagovat

R.I.P. Guru!

633 Radši anonym | 19. května 2010 v 21:01 | Reagovat

To už všichni hloupí hopeři a metalisti umřeli nebo co že se tu vůbec nic neděje?

634 eluveiti | 20. května 2010 v 16:03 | Reagovat

Aby řeč nestála. Jsem "hloupý" metalista a fakt nechápu co má znamenat to MC. To je jako MC u McDonalda :-)? nebo MC jako MCcain 1,2,3Hranolky :-D Protože kdykoliv někde čtu méno nějakýho hopera s MC vzpomenu si na ty hranolky a prostě se neudržim :-D

635 Radši anonym | 20. května 2010 v 21:05 | Reagovat

Srandy kopec )))

636 Hoomleak | 31. května 2010 v 0:52 | Reagovat

http://www.youtube.com/watch?v=PQVGySnK6tg&feature=PlayList&p=CBC28DEAB444FB50&playnext_from=PL&index=0&playnext=1

637 Hoomleak | 31. května 2010 v 0:57 | Reagovat

http://www.youtube.com/watch?v=e50sws8rDZY&feature=related

638 Radši anonym | 29. června 2010 v 12:07 | Reagovat

Tak já to tady na stránkách balím. Nic se tu neděje a nebaví mě to tu furt chodit sledovat. Snad jsem aspoň některým částečně otevřel oči že Hip hop není jen o XXL dementech,ale že ho poslouchají i jiní lidé a poslouchají jiné věci. I metalisti se projevili stejně-hloupí nebo chytří. Tak se tu mějte :)

P.S. opakování je matkou moudrosti,takže: Nedělte lidi podle stylů,ale podle toho jací doopravdy jsou.

Radši anonym

639 Underground Hip hop | 12. září 2010 v 16:30 | Reagovat

Čau. Já bych vám jenom chtěl říct, že lidi si pletou Mainstream hip hop s undergroundem... a rict ze hip hop umrtvuje mozkove bunky to se taky moc rict neda protoze Underground hip hop je boj proti governmentu , bushovi (shodil dvojcata) , ptaci chripce, pracesi chripce (ze je to lez) ... a snazi se lidem uvedomit proste v cem to ziji.... já posloucham hip hop uz hodne dlouho a reknu vám toto: pravy hip hop se nehraje v radiu ani v televizi.... a proto lidi neznaji ten poradny a odsuzuji ten z MTV a z jinych blbosti... takze to co tu rikate jsou uplne nesmysly (nic ve zlem) protoze tihle lidi jako Immortal Technique, Vinnie Paz, La Coka Nostra, Lowkey, AOTP toho strasne moc dokazali.... a musim rict (i kdyz nerad a nechci nikoho urazit) ze sou ve vetsinech pripadech mnohem inteligentejsi a smysluplny (ty pisnicky) nez naky rammstein apod. Protoze jako hrat o tom ze JE Z AMERIKY atd. neni nak moc obdivuhodny a spis to umrtvuje mozkove bunky... takze si prestante plest UNDERGROUND s mainstreamem a nerikejte ze "hoperi" sou hloupi... to spis vy kdyz odsuzujete lidi podle hudby a jeste k tomu vite hovno....

PS: LIL WAYNE, 50 CENT a jine sracky ktere sou porad jenom o penezich a o devkach - tak o tom se ani neda mluvit jako o hip hopu... to je odpad-

Mejte se.

640 Já (autor) | E-mail | Web | 13. září 2010 v 6:54 | Reagovat

[639]: Texty Rammstein jsou naopak na vysoké úrovni. I Amerika, zkus se podívat na klip, soustřeď se a možná ji pochopíš.

641 SB | E-mail | Web | 22. září 2010 v 12:56 | Reagovat

[639]: a slyšels někdy SOAD? drogy terorismus války o tom oni celou dobu už od začátku zpívaj (mimochodem Serg o tom zpívá dál a Scars on Brodway taky), dost podobný Disturbed ty zpívaj o rozvojovejch zemích

642 DarkTaras VI | E-mail | Web | 22. září 2010 v 12:58 | Reagovat

[639]: ty degene ze te huba neboli rikat o hoperech ze jsou chytri me jen ze to pisu div prsty neupadnou. nejsi nahodou po lobotomii? jen ze tvuj prispevek k teto konverzaci tomu nasvedcuje

643 Hanis Opava | 12. října 2010 v 16:47 | Reagovat

Ty vole.. co to je? soudit lidi podle stylu? asi sedis moc dlouho za pocitacem a nudis se co? Zkus se podivat sem tam ven a projit se po cerstvem vzduchu.. treba pochopis ze zivot neni jen pocitac a metal na youtube... Takove hovna sem psal naposledy ve ctrnacti..

644 Hanis Opava | 12. října 2010 v 16:53 | Reagovat

Proc tu nemas nekde clanek "o mně" chtel bych videt nebo aspon precist si co jsi zac.. Normalni (dospely) clovek takove veci nemuze napsat... nenapadlo by ho to... ma jinaci veci na praci

645 sss | 22. října 2010 v 21:06 | Reagovat

mám ráda punk ... hip hop je k ničemu...nechápu jejich styl ... metal ale taky neni špatnej

646 hoper | 10. listopadu 2010 v 16:37 | Reagovat

metalisti xD xD take kidy sbal si svoje svestky a pal do pice se svojim blogem ;-)

647 Mejša | 17. listopadu 2010 v 23:57 | Reagovat

ano jsem tady. Ano jsem hoper a začínající raper a říkám ti, že jenom dementi píšou takové srance o Hip-Hopu. ano přiznávám, že některé písničky jsou fakt na piču, ale nadávat na celý styl? Vůbec nechápeš o čem hipec je. Některé texty, jako aji moje jsou o lásce a prostě o pocitech. Jenom vylízaní zmrdi se serou do stýlů, o kterých vůbec, ale VŮBEC nic nevědí. Toť můj názor. A ne, moje maminka to nepsala, ta tě totiž právě znásilňuje :D :D

648 DarktarasVI | E-mail | 8. prosince 2010 v 12:16 | Reagovat

hej ty vyhulena opice z druhu homo erectus. Tyhle stranky jsou zasadne pro inteligentni metalisty a inteligetni lidi( jini nez inteligentni metalisti nejsou)Takze tahni preblafnout toho vaseho pul dolara a nebo se zacni chovat jako druh homo sapiens hoperi jsou slepou vyvojou vetvi lidskeho druhu ktera zpusobuje degeneraci nekterych mene inteligentnich jedincu. Dale postradate veskere socialni smysleni nebot jste schopny postrilet vlastni rodinu tak vysmahni ze slusnyho blogu a tahni do ...... no tohle by ti mohlo dojit kam ne??

649 Švanci | 26. března 2011 v 20:30 | Reagovat

Ahoj, je mi líto že si myslíte že hopeři sou blbý... Všichni znají jen ty "rappery" typu 50 Cent atd... toto není hip hop ( no teda ne ale není to ten pravej hip hop ) Tihle rappeři si dají do klipu jak tam vošukaj 30 kurv atd... pravej hip hop je o textech... Poslechni si někdy Underground přelož si text a pak teprv mluv ;)

650 Anti Metal.cz | 13. dubna 2011 v 14:49 | Reagovat

DarktarasVI
Mílíš se píšeš že jiní než inteligentní Metalisti nejsou přitom tady není ani jeden jinak by ste sem nepsali jo já sem z těch co si to tady našli aby se mohli kouknout na debilitu Metalistů zkuste tady najít někoho staršího než 13 let :D .... Nejde to co ? :D . Sere vás že Hip Hop hýbe světem ? Tak ho zastavte !!!! Ale to dřív Rap zníčí Metal :) .

651 Router | E-mail | 14. dubna 2011 v 19:35 | Reagovat

Metal jsem poslouchal asi 3 roky, hrával jsem také na elektriku a na bicí (ale to jen okrajově :). Později jsem začal poslouchat DnB a DubStep, dále jsem poslouchal Hip Hop a nyní poslouchám asi nejvíce Jungle a regge. Považuji se za neutrálního posluchače většiny stylů. S každého stylu poslouchám své oblíbené interprety a každý styl má něco do sebe. Na metalu nejvíce oceňuji hudební stránku a poslouchám jej většinou, když jsem „dojebaný“, dají se tím krásně vybít negativní emoce :) Na Hip Hopu mně nejvíce baví texty, názory na svět a svobodné myšlení. To samé platí i u regge. DnB a DubStep poslouchám jen při práci na PC (jsem grafik:) nebo při hraní CSka. Kdyby se mně někdo zeptal na můj nejoblíbenější song, tak by to byl Nothing else matters od Metallicy a druhý Toxicity od SOAD. Hip Hop songy jsou níže ale nejoblíbenější interpret je určitě Majk Spirit (od něj můžu snad všechno). Co jsem však do dneška nepochopil je, proč metalisti jako jediní kušujou do Hip Hoperů (asi jim chtějí dělat reklamu:). Když se zeptám Hip Hopera na metal, tak mi řekne jen řekne, že to neposlouchá nebo, že ho to nebaví (na internetu nenajdete anti-metal diskuze, který by založily hopeři, pokud ano bude jich setina – je to prostě nezajímá), zatím co, když se zeptám metalisty na Hip Hop, tak mi dokáže vyprávět několika hodinovou esej o tom, co mu na hip hopu vadí (nemám to rád, tak tomu bude dělat reklamu)… no a samozřejmě by to nejraději zakázal. Mentalita těchto lidí je podobná jako, když komunisti zakazovali cokoliv z USA (jako např. metal:). Oni totiž metalisti byli také původně nenáviděni (přišli s něčím novým, tak je „posekanci“ odsuzovali), a proto se vykřičeli, tak daleko a byli TOP. To samé platí i dnes u Hip Hopu… lidé co jsou pozadu je odsuzují a dělají jim reklamu, proto vyhrávají hitparády a jsou nejposlouchanější… možná, že až je přestanete nenávidět, tak se to změní.
P.S.: Klidně tuhle diskusi přejmenuj na: Dělám Hip Hopu reklamu ZDARMA!... nebo můj příspěvek cenzuruj a ukaž mi, že dnešní metalista = komunista ;-)

652 METLOŠ | 21. dubna 2011 v 9:37 | Reagovat

TAK PROČTOLIK CHYTRÝCH LIDÍ V MINULOSTI A STÁLE I TED VEŘÍ V POSMRTNÝ ŽIVOT PROČ TO TI NEJCHYTŘEJŠÍ Z CELÉ ZEMĚ V MINULOSTI A TED STUDUJÍ A SOU TOMU NAPROTSO NAKLONĚNI PROČ? KAŽDÝ NĚČEMU VĚŘÍ A NĚCO UZNÁVÁ JÁ VEŘÍM V NĚCO POS MRTI VE SVĚTĚ JE PŘÍLIŠ MNOHO VÝKYVU Z NORMÁLNÍHO ŽIVOTA A NĚKTERE Z NICH MAJÍ I NĚCO SPOLEČNÉHO SE SPIRITUALISMEM A PODOBNÝMY VĚCMI.

653 Já (autor) | E-mail | Web | 21. dubna 2011 v 9:51 | Reagovat

[652]: Jak to sakra souvisí a proč to píšeš velkými písmeny?

654 METOŠ | 21. dubna 2011 v 9:53 | Reagovat

[651]: A NA TO ESLI BY SE MĚ NEKDO ZEPTAL NA HIP HOP TAK BYCH ŘEK ŽE TO SOU SEBEVYCHLOBAČNÝ SRAČKY TOT VŠE

655 Maggot7 | Web | 8. listopadu 2011 v 17:09 | Reagovat

[602]: Co to tu bliješ za sračky?? Poslouchání metalu fakt hřích neni!! Tolik skupin (hlavně Manowar) mají texty o válkách a o BOHU! Hřích je možná tak poslouchat Hip-hop. Já sice v Boha nevěřim ale je hodně metalistů kerý v boha věří. A sou skupiny kerý zpívaj jenom o bohu (Christian Rock) :-P

656 BeeZe | Web | 11. ledna 2012 v 22:25 | Reagovat

Je vtipný to tu s odstupem času číst.. Mám tu nějaký svý komentáře, okolo čtyřstejch. Tehdy mi bylo dvanáct. Srala sem se tu do hip-hopu (rapu) a neměla sem o tom ani šajna. Teď mám přítele rapera, sama poslouchám metal, oba děláme metalový skladby i rapy. Nevím proč sem to tak řešila, asi sem ve svejch dvanácti letech chtěla bejt zajímavá, jako skoro všichni tady ;).

657 Jirmus | 4. února 2012 v 18:45 | Reagovat

HIP - HOP a RAP je jen hudba pro lidi s podprůměrnou inteligencí...... zapnout MovieMaker a začít do toho hopsat a pácat nějaké nesmysly umí i 4leté dítě..... kdešto umět dobře hrát na kytaru nebo bycí je umění :-D  :-D  Metal,Rock a Hard Rock byl je a bude.... :-D

658 Judy | 24. května 2012 v 19:19 | Reagovat

Nechápu Vás jste jak malý děcka!! Nevim proč by nemohl každej poslouchat co chce aniž by mu všichni říkali, že jsou to sračky!! Asi jste nikdy neslyšeli třeba Majka Spirita co?? Ten má náhodou skvělý texty, který dávají aspoň smysl a né jako ta co je napsaná tam nahoře. Vůbec tam neni pointa...

659 Michal | 27. května 2012 v 10:11 | Reagovat

Tak toto je docela ubohé :)) Jo,miluju hip hop,jo bude mi jen 15 let a ne,opravdu to za mě nepíše matka :D ...Teď zpátky k tématu...Myslím,že je na každým z nás,aby poslouchal to,co se mu líbí. Jak jsem si všiml,snad všechny anti hip hopový stránky zakládají metalisti..Ne,hip hop není lehkej...Sám rapuji,nebo se o to aspoň snažím..Na hip hopu je dobré to,že si rappeři píšou texty sami,v ostatních stylech píšou kapelám z 90% texty nějací textaři. Udělat text,který by lidi zaujal,není zas tak jednoduchý,ano,každej dokáže mlet srance o tom jak je drsný,ale to hip hop vážně není..Říkáte jak je velice velké umění hrát na kytaru nebo na bicí,fajn,zkuste si udělat hip hopovoou instrumentálku přes Fruit Loops,Cubase nebo v podobných programech,který se na hip hop beaty používaj. K tomu se v posledních letech dost v hip hopou míchaj styly,napířklad Marpo-Šáhnu na tvůj svět feat. Full Blooded Mutt-taková smíšenina rocku a rap..Prostě podle mě nemá význam hejtovat ostatní styly,stejně si každej bude dál poslouchat to,co chce :)

660 GeOrGe | 21. května 2017 v 22:27 | Reagovat

Já poslouchám death metal, grind core, death core apod. a doufám, že tolik nehřeším. Podle mě většina těchto kapel různé formy satanismu neoslavuje, ale naopak kritizuje, dává odstrašující příklady textem i obalem, projevem hnusu, který skutečně na světě existuje. Samozřejmě jsou i výjimky, které to zřejmě pojaly opačně, ale těm Bůh odpusť, neb z nerozumu nevědí co činí. A black metal a šaškárny kolem něj jdou mimo mě. Nijak se tím nechci ospravedlňovat, protože je-li tato hudba hřích, není můj jediný, i vědomý.
Bůh stále JE odevždy a na věky věků JE. A jediná cesta k Němu je skrze Jeho Syna Ježíše Krista, našeho Pána a Spasitele.

661 Jacobnix | E-mail | Web | Čtvrtek v 23:12 | Reagovat

<a href=http://kreditohnebonitaet.org/50000-euro-kredit-ohne-schufa/35000-euro-kredit-ohne-schufa>35000 Euro Kredit ohne Schufa</a> - Kredit ohne Schufa uber 50000 €, 50000 Euro Kredit ohne Schufa

662 Eugenewal | E-mail | Web | Pátek v 21:50 | Reagovat

<a href=http://www.lanaisverige.com/100000>lana pengar 100 000</a> - Lana 200000 kr, lana 200000 kr

663 Vasilihot | E-mail | Neděle v 2:19 | Reagovat

<a href=http://www.s-volvo.ru./> volvo S40 ремонт качественно и с гарантией у нас </a>

664 FrankSlive | E-mail | Web | Včera v 19:09 | Reagovat

<a href=http://naraygayka.com/collection/girls?lang=en>For girls</a> - Blouson for boy, Baby crawlers.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.